Tekniker / Supporttekniker till familjära OptoSweden
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2020-10-27Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OptoSweden.
Om företagetOptoSweden grundades 1994 och med kunder över hela världen är de idag en av nordens största aktörer inom datafångst och digitalisering. Deras produkter och tjänster används för att: effektivisera processer och öka produktiviteten, spara tid, pengar och resurser samt arbeta flexibelt var som helst och när som helst med dina fakturor och dokument. Men även för att ta emot och skicka e-fakturor, dokument och annan data säkert, enligt lagkrav och enkelt.
Nu söker OptoSweden tekniker till deras kontor i Täby där du samarbetar med ett 20-tal kollegor.
Dina arbetsuppgifterSom supporttekniker på OptoSweden blir du tilldelad ärenden från ärendeadministratören. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in.
Utöver detta arbetar du förebyggande genom att analysera varför problemen uppstår och du uppmuntras bidra med idéer för att på så sätt utveckla ert arbetssätt och företagets tjänster. Du ansvarar för dina ärenden från start till slut samt för att dokumentera allt i ärendehanteringssystemet SuperOffice. I rollen har du många kontaktytor såväl internt som externt vilket innebär kontakt med såväl mindre bolag som exempelvis större myndigheter. Du har stora möjligheter att vara med och utveckla rollen i framtiden.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning inom IT
• Erfarenhet av Windows server
• Erfarenhet av SQL databaser
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Ett stort tekniskt intresse
För att passa in i rollen är du som person lösningsorienterad och nyfiken vilket medför att du ständigt vill lära dig något nytt och utveckla dig själv. Du är en ansvarsfull person som vill vara med och driva OptoSwedens supportfunktion framåt, vilket kräver ett noggrant och strukturerat arbete. Vidare motiveras du av att ha många arbetsuppgifter igång parallellt och vill vara med och vidareutveckla denna roll.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Täby, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Supporttekniker, tekniker, IT, IT-tekniker, Windows server, SQL, Microsoft, Täby, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5420261
Observera att sista ansökningsdag har passerat.