Teknik- och säljintresserade medarbetare till Telias Kundtjänst

TeliaSonera Customer Care / Säljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TeliaSonera Customer Care i Sundsvall, Stockholm, Karlstad, Norrköping, Luleå eller i hela Sverige

Telias tjänster hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Vi investerar mer än någon annan i ny infrastruktur och nya tjänster. Nu bygger vi det nya digitala Sverige och storsatsar 15 miljarder kronor i utbyggnad av den mobila och fasta infrastrukturen i hela landet. Telia var t.ex. först i världen med att lansera mobilnätet 4G - som närmast kan likna en motorväg för mobilsurf. Samtidigt bygger vi ut det supersnabba fibernätet i kommuner runt om i landet för att möta behovet av alltmer dataintensiva tjänster i hemmet, på jobbet och i övriga samhället. Läs mer på www.telia.se

Telia ingår i TeliaSonera-koncernen med verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien, inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. Läs mer på www.teliasonera.com

Letar du efter ett arbete där du får en gedigen utbildning, mycket eget ansvar och daglig kundkontakt? Vill du arbeta för Sveriges ledande teleoperatör inommobilkommunikation, datakommunikation, bredband och fast telefoni? Då är det här rätt jobb för dig! Den senaste tekniken är för oss en självklarhet, vi var först i världen med 4G och först i Sverige att sälja iPhone.

Vi erbjuder dig

• Du får möjligheten att arbeta på marknadens mest framgångsrika företag som erbjuder tjänster och produkter i världsklass
• Du kommer att arbeta i en Kundtjänst som är innovativ, modig och framåt.
• På sikt finns eventuellt möjligheten att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vi vill att du ska stanna hos oss på Telia

Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats där vi ser mångfald som en styrka!  Vi välkomnar därför personer som har olika bakgrunder såsom ålder, kön och etnicitet. Det viktigaste är att du är positiv och driven och ser att nyckeln till framgång är respekt, att få det att hända och att addera värde till våra kunder!

Publiceringsdatum
2014-09-25

Arbetsuppgifter
• Besvara inkommande samtal från våra kunder kring mobiltjänster, bredbandstjänster eller digital- tv m.m.
• Analysera problem på snabbast, smidigast och mest pedagogiska sätt
• Aktivt arbeta med merförsäljning genom att erbjuda relevanta lösningar, produkter och tilläggstjänster
• Överträffa kundens förväntningar och vara hjälpsam, tillmötesgående samt innovativ i ditt sätt att lösa problem
• Hantera lättare reklamationer

Vi söker dig som har

Minst 3 års gymnasiekompetens eller motsvarande. Vi ser att du vill utvecklas inom försäljning och har starkt kundfokus. Du har mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska. Du är en engagerad och ansvarstagande person samt har en målinriktad och optimistisk inställning till ditt arbete.

Du är van att arbeta i olika datasystem och tar snabbt till dig ny kunskap. Vi ser även att du tycker om att tillhöra ett team och trivs med ett stillasittande arbete. Men framförallt brinner du för att leverera en kundupplevelse i världsklass!

Det är mycket meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna av service, försäljning och kundkontakt. Det är även bra med ytterligare språkkunskaper. Vi ser gärna att du söker just det här jobbet med en långsiktig ambition att vilja växa med Telia.

Arbetstider
Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Vi söker dig som kan jobba heltid och du kommer att börja din anställning med en utbildning under ett antal veckor start i december.

Så ansöker du
Du skickar in din ansökan via länken nedan, "skicka ansökan".

I den här rekryteringen samarbetar Telia med Manpower. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Anna-Karin Bergqvist, rekryteringskonsult på Manpower, på telefon 0703-77 20 63.

Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Bolaget förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.

Välkommen till oss på Telia!

Arbetstider och omfattning
Heltid Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna-Karin Bergqvist +46 70-377 20 63

Företag
TeliaSonera Customer Care

Adress
TeliaSonera Customer Care
Mårbackagatan 9
12386 Farsta

Kontorsadress
Mårbackagatan 9

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2008881

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TeliaSonera Customer Care

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TeliaSonera Customer Care: