Techsupport till NordicInfu care

Hero / Butikssäljarjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero i Nacka, Västerås, Södertälje, Uppsala, Sigtuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-02-12

Företaget
För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en support medarbetare som talar svenska och ytterligare ett nordiskt språk. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. Dem arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/.

Om tjänsten
NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter drygt 400 miljoner. Backoffice behöver därför utöka sin personalstyrka ytterligare. Den nordiska backoffice funktionen består av tre delar; Kundservice, Inköp & Logistik samt Reklamationer/Tech Support. Nu söker vi dig som vill arbeta inom Supportfunktionen. I rollen kommer du att vara med och ansvara för supporten, bland annat genom att vara huvudkontakt mot leverantörer och kunder. Du kommer även att ansvara för reklamationer samt vara behjälplig mot säljteamet i tekniska supportfrågor. I rollen som säljsupport kommer du främst att ta emot både mail och telefonsamtal från kliniker och patienter gällande produkterna. Det kan även tillkomma arbetsuppgifter som att vara back-up mot kundserviceteamet och hantera övriga kundärenden. Du kommer framförallt att:

• Supportera patienter och sjukhus gällande medicinteknisk utrustning inom framförallt diabetes via mail och telefon

• Ansvara för hela reklamationsflödet

Kvalifikationer
Flytande i svenska och engelska samt även ytterligare ett nordiskt språk (Norska, danska eller finska)

Meriterande:

Erfarenhet avarbete inom medicinteknik

Möjligheter:

Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Gillar du att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa!

Dina egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du är en flexibel frisk fläkt med lite skinn på näsan som vill fortsätta vara med och göra skillnad i ett så pass samhällsnyttigt företag som NordicInfu Care. Du har tidigare arbetat i något typ av servicerelaterat jobb. Då vi finns i hela norden ser vi att du är flytande i både Svenska och ett ytterligare nordiskt språk. Den interna supporten finns i Edinburgh därför behöver du även vara bekväm med engelska i tal och skrift. För att trivas i rollen bör du ha goda datakunskaper, bland annat i Office-paketet. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven och lätt för att komma överens med andra. Har du en förståelse för lite teknik som mobiltelefoni/appar så är detta ett oerhört plus.

Tillträde, omfattning och anställning:

Uppdraget är på heltid. Du är anställd utav Hero de första sex månaderna men målet är att anställningen sedan ska gå över till kunden Start för tjänsten är snarast möjlig och vi ser gärna att du är tillgänglig med kort varsel då intervjuer sker löpande. Vill du vara med och bidra till utvecklingen på ett spännande och växande företag? Vi ser fram emot din ansökan!

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baigpå alisha.baig@hero.se.

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alisha Baig alisha.baig@hero.se 0709778579

Företag
Hero

Adress
Hero
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 22, Stockholm

Jobbnummer
4609222

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero: