Technincal Returns Assistent.
Bemanningsstyrkan AB / Administratörsjobb / Stockholm
2015-03-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Technincal Returns Assistent." (publicerad 2015-03-19) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om Bemanningsstyrkan
Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.
Om uppdragsgivaren
Vår uppdragsgivare är ett världsledande företag inom elektronikbranschen med nordiskt huvudkontor i Kista.
Koncernspråket är engelska så du måste vara helt flytande både muntligt och skriftligt i engelska och självklart även i svenska.
Anställningen blir hos Bemanningsstyrkan med placeringen i kundens fräscha lokaler i Kista Industriområde.
Anställningen är en provanställning på sex månader som övergår till en tillsvidareanställning om både du och vi är nöjda med vårt samarbete!
Anställningen är på heltid med arbetstid måndag-fredag 7-16 alternativt 8-17.
Bemanningsstyrkan har självklart kollektivavtal och är auktoriserade via Almega/Bemanningsföretagen.
Publiceringsdatum2015-03-19Dina arbetsuppgifterVi söker nu två personer till tjänsten som Technical Return Assistent
JOB SCOPE
• Support service centers and dealers through e-mail and phone.
• Handle reclamation request through the customers internal reclamation system.
LIAISONS:
• Customer Satisfaction Dept, Stockholm Office.
• Service centers and dealers in the Nordic region.
• The customers Support / Helpdesk.
Med tiden finns möjlighet att lära sig båda tjänsterna och om du har intresse och engagemang så finns stora möjligheter att jobba sig vidare uppåt i kundens organisation.
ProfilQUALIFICATIONS REQUIRED:
College ("gymnasium") Electronics, technical or administration
EXPERIENCE:
• Customer service/administration experience from the industry or logistics, or combination of both, is preferred.
SKILLS & ATTRIBUTES:
• Fluent English and Swedish.
• Preferably fluent in Finnish language, not a demand.
• MS office knowledge (excel, ppt, word).
• Structured and attention to details.
• Service minded.
• Service minded but with ability to say no if needed.
Båda tjänsterna ska tillsättas omgående, intervjuer kommer att hållas löpande så skicka omgående din ansökan via mail till
therese@bemanningsstyrkan.se .
Bifoga referenser samt löneanspråk.
Välkommen med din ansökan! / Therese
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 191
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherese Barvell Rappel
therese@bemanningsstyrkan.seFöretagBemanningsstyrkan AB
AdressBemanningsstyrkan AB
Skansvägen 27
19572 Rosersberg
KontorsadressSkansvägen 27, Rosersberg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2212675
Observera att sista ansökningsdag har passerat.