Technical Troubleshooter - expertsupport på nätverk och brandväg
Radpoint AB / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Radpoint AB i Solna Nu stärker vi ytterligare upp vårt team och söker dig som har gedigen erfarenhet av nätverk och brandväggar och kan jobba med stort eget ansvar som "Technical Troubleshooter - exportsupport". Rollen är jätteviktig då det är till dig våra kunder vänder sig när de har problem med t ex nätverk och brandväggar. Du gillar problemlösning för nätverk och brandväggar, tekniska utmaningar och att ta ansvar för hela situationen tills dess att den är helt löst. Du har din fasta arbetsplats på vårt kontor i Solna.
Vi är ett starkt växande nät- och säkerhetsföretag som erbjuder bra vidareutvecklingsmöjligheter. Du kommer att få arbeta med noga utvalda produkter som är världsledande, tillsammans med kollegor som är branschexperter. Vår framgång är ett resultat av våra medarbetares kompetens och drivkraft. Som ett exempel på vår framgång, har vi åtta år i rad, utsetts till "Partner of the Year Sweden" av Palo Alto Networks.
Hos oss trivs ansvarstagande personer som har ett brinnande intresse för teknik och utveckling. Vi arbetar med utvalda produkttillverkare från ax till limpa. Vi har valt att arbeta med en produkttillverkare inom respektive område, exempelvis Palo Alto Networks för brandväggar. För dig som anställd innebär det att du får möjlighet att fokusera och därigenom bli produkt- och lösningsexpert. Nya tekniska lösningar, projekt, kunder och arbetet tillsammans med kollegor gör arbetet omväxlande och utvecklande. Vi brinner för att vara bättre än våra konkurrenter.
Vi söker dig som älskar nätverk och brandväggar och vill vidareutvecklas inom det!
Du gillar att jobba med mycket eget ansvar och tycker att teknisk problemlösning är kul.
Du har erfarenhet av och kompetens inom nätverk och brandväggar och har en god pedagogisk förmåga då kommunikation med våra kunder är viktig.
Hos oss trivs människor som:
• Har ett genuint teknikintresse
• Gillar att arbeta i teknikens framkant
• Gillar eget ansvar och hitta lösningar på utmaningar
• Sätter laget för jaget
• Tycker att kund är kung
• Vidareutvecklar sin kompetens
• Är proffesionella, både i sin återkoppling till kunder och partner, men även internt
Publiceringsdatum2016-11-21Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-21
Ange följande referens när du ansöker: Expertsupport
KontaktRebecka Swane
rebecka.swane@radpoint.se 0708504949
FöretagRadpoint AB
AdressRadpoint AB
Dalvägen 14
16956 Solna
KontorsadressDalvägen 14
Jobbnummer 3172839
Observera att sista ansökningsdag har passerat.