Technical support engineer

Maxkompetens / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-09-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Technical support engineer" (publicerad 2018-10-25) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Östhammar eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-09-08

Arbetsuppgifter
Vi söker ytterligare en medarbetare till Further ABs drift och support team.
Further AB är ett konsultföretag inom digital teknik och affärsförbättring som erbjuder teknisk expertis och strategisk rådgivning till sina kunder genom rationell användning av modern teknik. I den här rollen kommer du få vara med och utveckla kundernas befintliga IT-miljö.

I denna roll är du en viktig medarbetare med mycket kundkontakt. Du kommer att hantera många olika typer av händelser och ger stöd till kunderna avseende hård- och mjukvara. Bland annat sätter du behörigheter, lägger till användare, ger information och löser problem. Målet är att ge kunden bra service genom professionellt bemötande, tät återkoppling och uppföljning samt att så snabbt som möjligt åtgärda kundens problem.Vi söker dig som är social, driven och kommunikativ och som vill arbeta med service, kundnöjdhet, problemlösning och har ett teknikintresse. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Du kanske nyligen avslutat någon form av eftergymnasial utbildning inom IT/teknik eller så har du tidigare arbetat med nätverk och har systemvana. Det är också bra om du arbetat med service tidigare. Har du certifikat i Office365 är det ett stort plus.

Profil
Vi söker dig som är social, driven och kommunikativ och som vill arbeta med service, kundnöjdhet, problemlösning och har ett teknikintresse. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Du kanske nyligen avslutat någon form av eftergymnasial utbildning inom IT/teknik eller så har du tidigare arbetat med nätverk och har systemvana. Det är också bra om du arbetat med service tidigare. Har du certifikat i Office365 är det ett stort plus.

Sista ansökningsdag
Arbetstiderna är måndag- fredag, 40 timmar per vecka.
Tillsvidare
Är det dig vi söker? Välkommen att skicka in din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med urvalet, och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag.


Om företaget
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-22
Ange följande referens när du ansöker: 7779
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Bergsman sandra.bergsman@maxkompetens.se 0735405950

Företag
Maxkompetens

Adress
Maxkompetens
11221
11221 0180

Kontorsadress
Hantverkargatan 27

Jobbnummer
4336548

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens: