Technical Customer Service Officer / Customer Support / Kundansv

Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-08-20

Företaget
Företaget är välkänt och erbjuder sina produkter till en rad olika branscher inom den globala processindustrin. Mer information om företaget ges vid eventuell intervju.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Service Officer är du en viktig länk mellan företaget och dess kunder. Du hanterar inkommande kundförfrågningar och order via mail och telefon, tar hand om reklamationer, uppdaterar kundregister och bistår säljarna med administrativ support. I rollen som Customer Service Officer är det ditt yttersta ansvar att tillgodose kundernas behov då du är deras primära kontaktperson. Att underhålla prislistor i CRM-systemen och följa upp försäljningsprognoser är också en del av ditt dagliga arbete. Du har även en viktig roll internt och samarbetar med de andra avdelningarna inom bland annat inköp, finans, supply chain, produktutveckling etc.


Kvalifikationer
• Flerårig arbetslivserfarenhet från en administrativ och serviceinriktad roll med stort kundfokus
• Erfarenhet från tillverkningsindustrin (meriterande)
• Erfarenhet av affärssystem
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

För att lyckas i denna roll har du ett välutvecklat servicetänk och god förståelse för vad kundservice och gott affärsmannaskap innebär. Du värdesätter långsiktiga kundrelationer och upplevs som en social, förtroendeingivande och kommunikativ person. Vi tror även att du är målorienterad och har förmågan att driva ditt arbete framåt på egen hand. Även vid en högre arbetsbelastning lyckas du leverera högkvalitativa resultat och arbeta strukturerat.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Landskrona
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Skowronski daniel.skowronski@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4299459

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: