Technical Account Manager till Nordlo i Kista

Nordlo Improve AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordlo Improve AB i Stockholm, Uppsala, Eskilstuna, Norrköping, Gävle eller i hela Sverige

Vi strävar efter att alltid vara bättre än vår senaste framgång. Vi brinner för att snabbt analysera våra kunders situation, förstå problemen och ta fram konkreta förslag på förbättringar. Vi effektiviserar våra kunders IT-miljö och därigenom hela deras verksamhet.



Nordlo

Technical Account Manager till Nordlo i Kista

Om Nordlo

Nordlo söker nu en engagerad Technical Account Manager till vårt kontor i Kista.

Som en ny IT-utmanare i Norden behöver vi nu fler starka spelare som vågar utmana och vara nyskapande tillsammans med oss. För att nå till toppen har vi valt att fokusera på det vi anser är viktigt, att arbeta tillsammans, agera med hjärtat och skapa affärsvärde. Kund och medarbetare delar alltid första plats. Vi tror på delaktighet, kreativitet och engagemang före fina titlar och en fyrkantig struktur.

Publiceringsdatum
2021-04-30

Dina arbetsuppgifter
Som Technical Account Manager på Nordlo jobbar du i ett team med fokus på en eller flera kunder. Du jobbar tillsammans med en Key Account Manager en Service Delivery Manager och ett team av drivna tekniker. Ni tillsammans utgör ett leveransteam med fokus att underhålla och framför allt utveckla kundens tekniska miljö för att skapa bästa möjliga förutsättningar för kunden att nå sina verksamhetsmål.

Nyckelfaktorer i rollen som Technical Account Manager:

- Du säkerställer en hög teknisk leveranskvalitet till kunden, dvs ansvarar för att kundens tekniska miljö är stabil och fungerar optimalt utifrån kundens behov
- Du vägleder kunden och rekommenderar lämplig teknisk utveckling
- Du för dialog och kan förklara tekniskt komplicerade detaljer på ett för kunden pedagogiskt sätt.
- Du är en relationsbyggare som gillar tät kundkontakt med hög servicegrad
- Du är strukturerad, innovativ, positiv, proaktiv och tycker om att arbeta i team.
- Du är en stark motor i vår verksamhet genom att coacha, inspirera och utveckla teamet
- Du har god förståelse för IT-infrastruktur i allmänhet och goda kunskaper inom Microsofts produktportfölj

Varför Nordlo?

För att nå våra uppsatta tillväxtmål behöver vi nöjda medarbetare som kan skapa nöjda kunder vilket i sin tur skapar en lönsam tillväxt. För att få branschens nöjdaste medarbetare erbjuder vi bland annat vår personal:

- Personalbil
- Kollektivavtal
- Valbar och personlig utrustning
- Sjukvårdsförsäkring
- Frekventa personalaktiviteter
- Friskbårdsbidrag och friskvårdsaktiviteter
- Flextid, i den mån det fungerar för arbetsuppgifterna

Mer information om Nordlo finner du på www.nordlo.com

Är du vår nästa Technical Account Manager? Tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Omgående Tillsvidareanställning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Nordlo Improve AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/29".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nordlo Improve AB (org.nr 556271-9129)

Arbetsplats
Stockholm Kista

Jobbnummer
5751452

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Nordlo Improve AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordlo Improve AB: