Teamsekreterare
Globenhälsan AB / Administratörsjobb / Stockholm
2014-08-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamsekreterare" (publicerad 2014-08-14) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Globenhälsan AB i Stockholm Nu söker vi en teamsekreterare på heltid
Globenhälsan är en privatägd företagshälsovård, som funnits sedan 1981. Vi levererar företagshälsovård till 560 företag med totalt 14 000 anställda inom många olika branscher.
Våra mottagningar finns i Globen City samt i Haninge. Tjänsten innebär placering på båda mottagningarna.
Vi söker nu en teamsekreterare, vilket innebär att du är den gemensamma länken för teamet. Rollen är bred och kräver att du har en god simultankapacitet samt har lätt för att strukturera upp ditt arbete. För att trivas i rollen förutsätter vi att du är noggrann, självgående och initiativrik. Som person är du positiv, serviceinriktad, har ansvarskänsla samt uppskattar värdet av ett gott samarbete och bidrar själv till detta. Du bör ha förmåga till såväl självständigt arbete som att arbeta i team.
Arbetsuppgifterna är omväxlande såsom receptionsarbete, fakturering, ansvar för att kalla företag till hälsoundersökning, sammanställa rapporter i Excel, lägga in nya avtal samt ha kontakt med våra företag.
Frågor angående tjänsten kan göras till Madeleine Persson, teamsekreterare tel 08-556 137 12 eller Susanne Nordqvist, Vd tel 070-716 33 58
Ansökan skickas via mail till
info@globenhalsan.se senast 10 september
Publiceringsdatum2014-08-12Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-10
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@globenhalsan.seFöretagGlobenhälsan AB
AdressGlobenhälsan AB
12126 Stockholm-Globen
KontorsadressArenaslingan 11
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-55613700
E-postadress:
info@globenhalsan.se Jobbnummer 1959988
Observera att sista ansökningsdag har passerat.