Teamledare till vår Service Desk i Malmö

Orange Cyberdefense Sweden AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Orange Cyberdefense Sweden AB i Malmö, Göteborg, Stockholm, Sundsvall, Umeå eller i hela Sverige

Vår vision på Orange Cyberdefense är att bidra till ett säkrare digitalt samhälle genom att hjälpa våra kunder att förebygga och hantera olika typer av cyberhot. Vi brinner alla för cybersäkerhet och engagerar oss tillsammans för att hjälpa våra kunder på deras säkerhetsresa. Vill du med på resan?

Vi växer och vi söker nu därför efter vår nästa teamledare till vår Service Desk i Malmö. I den här rollen jobbar du i en spännande miljö där du ansvarar över åtta Service Desk-medarbetare. Ditt team arbetar nära Global Operations och ditt ansvar ligger i att stötta och hantera den dagliga driften, upprätthålla en hög kundnöjdhet och ständigt sträva efter att förbättra och effektivisera vår leverans.

Exempel på ansvarsområden och uppgifter:

• Ansvar över teamets utveckling, prestation och välbefinnande.

• Personalplanering i form av ex schemasättning (skift), semesterplanering och ersättning vid sjukdom.

• Hantera teamresurser och arbetsbelastningar för att säkerställa att avtalade SLA:er och KPI:er uppfylls.

• Genomföra teamets 1-2-1:or, bedöma, fastställa och följa upp specifika mål.

• Samordning av biljetter med hög prioritet för att säkerställa att de hanteras korrekt och effektivt.

• Säkerställa att vi upprätthåller tjänster av hög kvalitet och kundnöjdhet.

• Rekrytering.

• Utveckla processer och verktyg för förbättra kvalitet och leverans ytterligare.

• Samarbete med vår Service Desk i Belgien, Egypten och Mauritius.

Vilka är vi?

Orange Cyberdefense är Sveriges ledande cybersäkerhetsföretag. Vår vision är att bidra till det säkra digitala samhället. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom flertalet områden från djupgående tekniska lösningar exempelvis SOC, brandväggslösningar, tekniska hotanalyser, sårbarhetshantering, SIEM till mer mjukare tjänster som styrning och ledning inom säkerhet, riskmodeller och riskanalyser. Vi är 2700 kollegor globalt, varav 400 kollegor i Sverige.

På Orange Cyberdefense är vi alla olika men med samma passion för cybersäkerhet; och det är vår främsta styrka. Vi är stolta över våra olikheter, erfarenheter och bakgrunder och är övertygade om att vi måste inkludera alla för att också kunna erbjuda lösningar som passar just alla. Det är anledningen till att vi säkerställer att vi hanterar alla ansökningar likvärdigt.

Vem är du?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av support / Service Desk och som brinner för både kundservice och att leda och coacha ett team. Vi tror också att du som söker har ett intresse för IT-säkerhet, att du vill utvecklas och att du trivs i en organisation som ständigt vill framåt.

Rekryteringsprocessen

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Helena Feldt (helena.feldt@orangecyberdefense.com).

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Orange Cyberdefense Sweden AB (org.nr 556589-7211), https://orangecyberdefense.com/se/

Arbetsplats
Orange Cyberdefense Sweden

Kontakt
Helena Feldt
helena.feldt@orangecyberdefense.com

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Orange Cyberdefense Sweden AB varit leverantör

Jobbnummer
7531278

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Orange Cyberdefense Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Orange Cyberdefense Sweden AB: