Teamledare till Releasy

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Är du en relationsskapande person som vill arbeta med fokus på kvalitet och resultat? Brinner du för ledarskap och personalutveckling? Då har du hittat rätt! Ansök till att bli Teamledare hos oss på Releasy och bli en del av vårt management team.

Publiceringsdatum
2024-02-29

Om tjänsten
- Som Teamledare hos oss har du ett övergripande resultat och personalansvar för ca 20 st medarbetare i ditt team som hanterar ärenden mot kunder.
- Arbetar målinriktat med teamets resultatuppfyllnad av interna nyckeltal, analyserar och rapporterar teamets resultat enligt företagets målsättning.
- Arbetar för en god sammanhållning och trivsel i teamet.
- Leder, utvecklar, coachar samt engagerar medarbetare i teamet.
- Genomför vår Performance management process (Utvecklingssamtal, lönesamtal, feedbacksamtal mm).
- Genomför personaladministrativa arbetsuppgifter.

Tjänsten är placerad på vårt kontor i Borås. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning.
Startdatum är enligt överenskommelse.

Vad vi erbjuder

På Releasy är våra medarbetare vår mest värdefulla resurs. Hos oss handlar det inte bara om att vara anställd - det handlar om att vara en del av en gemenskap som värdesätter och främjar din personliga och professionella utveckling. Här erbjuder vi bland annat en kultur av inkludering och samarbete där varje röst är viktig och där du har en stor möjlighet att påverka och forma din framtid hos oss oavsett roll.
Kvalifikationer och färdigheter

- Har en gymnasieexamen.
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
- Snabblärd med god system- och datorvana.
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller liknande arbete.
- Tidigare erfarenhet av personalansvar är meriterande.

Som person drivs du av att uppnå satta mål och leda andra mot goda resultat. Du trivs i en snabbrörlig miljö och kan anpassa dig för att möta organisationens utmaningar/behov samtidigt som du drar lärdom av tidigare erfarenheter och anpassar ditt beteende utefter detta. Du planerar och analyserar situationer för att identifiera eller förutse genomförbara lösningar på uppkomna problem. Du har dessutom en god samarbetsförmåga där du är duktig på att skapa nya relationer och stärka befintliga. Vidare är du en god kommunikatör med en förmåga att tydligt och enkelt förmedla information till medarbetare och kollegor samtidigt som du är lyhörd.

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Läs mer om hur rekryteringsprocessen går till på vår karriärsida.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633), https://releasy.se/

Jobbnummer
8506445

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: