Teamledare till nytt kundtjänstteam!
Academic Work Sweden AB / Chefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Är du redo att ta nästa steg i din karriär och leda ett engagerat team som gör verklig skillnad? Som Teamledare för vår kunds kundtjänstavdelning har du möjlighet att påverka och stödja ditt team i hanteringen av avvikelser, klagomål, leveransproblem och kvalitetsfrågor. Tillsammans kommer ni att skapa en positiv arbetsmiljö där utmaningar ses som möjligheter och där ni tillsammans arbetar mot att leverera enastående kundservice. Sök redan idag då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
När du kliver in på kontoret kommer du att känna den positiva energin som fyller luften. Det är en härlig blandning av människor i alla åldrar och kön, vilket skapar en rik och dynamisk arbetsplats. Ingen dag är den andra lik, och du kommer att bli inspirerad av dina kollegor i vardagen.
Vår kund tror på att hjälpa sina kunder på bästa möjliga sätt. Genom att leda kundtjänstteamet framåt kommer du att känna en nära koppling till deras kunder samtidigt som du bygger starka relationer med ditt team internt. Kunden har en mängd olika produkter så du kommer aldrig sluta lära dig. Detta är en långsiktig tjänst där du initialt kommer kliva in som konsult via oss på Academic Work. Uppdraget är förlagt i Mölndal på vardagar mellan 7-16. Arbetet är förlegat på kontoret men möjlighet till distansarbete finns emellanåt.
Du erbjuds
• En möjlighet att få arbeta i en rik och dynamisk atmosfär
• Att få utvecklas i din roll som ledare
• En möjlighet att vara en viktig del av ditt teams utvecklingsresa mot bättre service & högre kvalité
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2023-10-06Dina arbetsuppgifter• Fördela uppgifter till dina kollegor i teamet
• Föra statistik samt analysera relevant information för avdelningen
• Utveckla processer för att förbättra arbetsflödet & kvalitén
• Lösa problem och samarbeta med olika interna och externa kontaktpersoner
• Hantera telefonsamtal, kundordrar samt dokumentera ärenden
VI SÖKER DIG SOM
• Talar och skriver svenska och engelska flytande då det krävs i tjänsten
• Har en godkänd eftergymnasial utbildning
• Har gedigen erfarenhet från en roll inom kundtjänst
• Har mycket goda kunskaper inom Excel, SAP samt Salesforce
Det är meriterande om du har
• Arbetat inom ledarskap sedan tidigare
• Kunskap inom fler nordiska språk
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Strukturerad
• Innovativ
• Strategisk
• Serviceinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15098366".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8169599
Observera att sista ansökningsdag har passerat.