Teamledare till kundtjänstteam

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker dig som vill arbeta som teamledare hos en av våra kunder.

Du kommer att leda ett team om 10 konsulter och kontinuerligt driva utveckling och förbättringar.

I arbetsuppgifterna ingår att

• Ansvara för att medlyssna, coacha och utveckla medarbetarna i teamet

• Planera och driva utveckling av medarbetarna i kunddialogen

• Ansvara för att rutiner och arbetssätt följs

• Ansvarar för att tillsammans med ledningsgruppen driva förbättringar/förändringar tillsammans med Sergels affärsenheter

• Delta i leveransenhetens ledningsgrupp och bidra till att enheten når uppsatta mål.

Uppdragsgivare: Proffice Customer Service

Ort: Stockholm, farsta

Omfattning: heltid

Sista dag att ansöka är 2012-11-15

Urval och intervjuer kommer att ske löpande, tillsättning enligt överenskommelse. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden utgång.

För information: kontakta Anna Lindqvist, anna.lindqvist@proffice.se

Publiceringsdatum
2012-10-30

Kvalifikationer
Vi söker dig som vill starta upp och leda ett kundtjänstteam bestående av 10 konsulter med ambitionen att leverera oklanderlig service. Du och ditt nya team kommer att vara företagets ansikte utåt - något som du självklart trivs med!

Du är mål- och resultatinriktad och driver självständigt ditt arbete framåt och du har mycket god förmåga att samarbeta.

Du är engagerad och har förmågan att situationsanpassa ditt ledarskap för olika medarbetares behov och trivs i en utpräglad kundtjänstmiljö, där kundfokus och service är ledord.

Som person är du engagerad, ödmjuk och självständig och vi vill att ditt arbetssätt präglas av framåtanda, högt tempo och engagemang.

Vi vill att du har:

• Ledarerfarenhet från kundtjänstarbete i frontline, med telefonen som redskap i mötet med kund

• Minst 1 års ledarerfarenhet

• Pedagogisk kunskap och kompetens

• God kännedom om kundtjänstverksamhet

• Flerårig erfarenhet av kundkontakter

Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 200374845
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Lindqvist

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
1378350

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: