Teamledare till helpdesk inom bank sökes

Adecco Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Som teamledare kommer du att följa bankens ledningsprinciper, som är att bygga förtroende, inspirera och visa mod. Du kommer också att arbeta tillsammans med ditt team för att uppnå deras mål och personliga utvecklingsplaner.

Publiceringsdatum
2023-05-30

Om tjänsten
Som Teamledare Helpdesk kommer du att leda en team bestående av 6 kollegor som arbetar både i Stockholm och på distans. Ditt team ansvarar för att ge support till alla anställda inom banken. Vi hanterar främst ärenden i bankens ärendehanteringssystem och tar emot cirka 200 ärenden om dagen. Helpdesk ansvarar även för kontraktshantering och ger support när det gäller våra lokaler och de tjänster som finns tillgängliga där, såsom frukt, städning, fastighetsteknik och kösystem. Vi har nära kontakt med fastighetsägarna för våra kontor och med de externa leverantörer vi samarbetar med. Vi stödjer även reserelaterade frågor inom banken och hållbarhetsfrågor. Helpdesk samarbetar också nära med alla avdelningar inom organisationen, inklusive vår avdelning för bygg och utveckling, nationell facility service, facility service och andra.

I din roll som Teamledare Helpdesk kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:

• Ansvar för att hantera och fördela ärenden inom teamet
• Coacha och utveckla teammedlemmarna
• Säkerställa att hög kvalitet och effektivitet upprätthålls i supportleveransen

Tjänsten som Teamledare Helpdesk är ett konsultuppdrag med planerad start den 7 augusti och pågår initialt i 1 år.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och coacha team inom support- eller helpdesk-området. Du har god kunskap om ärendehanteringssystem och erfarenhet av att hantera en hög volym av ärenden.

För att trivas och lyckas i rollen som Teamledare Helpdesk är det viktigt att du är en inspirerande ledare som kan skapa förtroende och engagemang. Du är bra på att kommunicera och har förmågan att lösa problem och fatta beslut. Du är också strukturerad och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt.

Viktigt för tjänsten är:

• Erfarenhet av att leda och coacha team inom support- eller helpdesk-området
• Kunskap om ärendehanteringssystem
• Förmåga att hantera en hög volym av ärenden

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan

Kontaktuppgifter för detta jobb
Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta info@adecco.se

Har du frågor gällande rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarig rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-42119".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Jesper Jenefjärd

Jobbnummer
7833033

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: