Teamledare till GoExcellent i Östersund
GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Östersund,
Piteå,
Solna,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Viasat, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seSom Teamledare på GoExcellent arbetar du i en av våra mest kritiska ledarroller där du ansvarar för att coacha, utbilda, introducera och kontinuerligt följa upp dina medarbetare i teamet. Din insats är viktig och ska bidra till en trivsam, lönsam och effektiv produktionsplats. Det ställs därför höga krav på en god förmåga att sätta sig in i olika situationer och se vad som behöver göras i närtid och på lång sikt. Det är nödvändigt att du vet vad som är viktigt i uppdraget, du ska veta vilka KPI:er du behöver fokusera på och kunna arbeta med dina medarbetare för att nå dit. Du trivs med och ser positivt på att utveckla dina medarbetare och ge dem de allra bästa förutsättningarna att lyckas nå sina mål. Du rapporterar till Operativ Manager.
GoExcellent Group grundades år 2000 (under namnet Excellent AB) och har sedan dess etablerat sig som ett av Nordens ledande Contact centerföretag. Med runt 20 miljoner kundkontakter per år, 700 miljoner kronor i omsättning, verksamhet på 9 orter och 2 000 medarbetare är GoExcellent en av Nordens största arbetsgivare för ungdomar under 26 år, och på flera orter är vi den största privata arbetsgivaren. Bland kunderna finns Canal Digital, SL, Viasat, Fortum, Electrolux, Microsoft, Nespresso och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm med callcenters i bland annat Stockholm, Kalmar, Piteå, Östersund, Köpenhamn, Oslo och på fyra orter i Finland inklusive Helsingfors.
Du har:
• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande. Meriterande är om du har arbetat på GoExcellent
• Bra datorvana
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska
Meriterande är:
• Kunskaper i arbetsrätt
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• COPC kännedom
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.
Publiceringsdatum2013-02-28Arbetstider och omfattningTillsvidare (anställningen inleds med en provanställning, du behåller ditt koncerndatum, kontakta Per Ödmark på HR för mer info.) Startdatum är 2013-03-18, intervjuer sker löpande Ansökan sker via registrering av cv och personligt brev.
ErsättningLön enligt kollektivavtal
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCecilia Dahlqvist, HR Business Partner 08 5451 5967
rekrytering@goexcellent.comFöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Armégränd 5
83132 Östersund
Jobbnummer 1480343
Observera att sista ansökningsdag har passerat.