Teamledare Till Cosmo Consult I Göteborg Och Stockholm

Optimum Human Resources AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Optimum Human Resources AB i Stockholm, Sundbyberg, Täby, Upplands Väsby, Södertälje eller i hela Sverige

Är du en person som drivs av att skapa relationer? Vill du vara med i arbetet att utveckla framtidens affärssystem? COSMO CONSULT fortsätter att växa och söker nu två teamledare med placering på kontoren i Göteborg och Stockholm. COSMO CONSULT är Microsofts största NAV-partner i Europa och har sedan starten för 10 år sedan utvecklat en stark position på den svenska marknaden. Välkommen med din ansökan redan idag! Läs mer om företaget på https://se.cosmoconsult.com/

Publiceringsdatum
2017-05-08

Om tjänsten
Som teamledare hos COSMO CONSULT kommer du att leda ett team om 6-8 medarbetare och du ansvarar för att teamet når uppsatta mål för omsättning och lönsamhet. Du har fullt personalansvar vilket bl.a. innebär lönesättning, utvecklingssamtal, bemanning av kundprojekt, rekrytering mm.

Som teamledare är du en nyckelperson och skall givetvis verka för att COSMO CONSULTs grundläggande värderingar genomsyrar verksamheten. Att hjälpas åt, lära av varandra, visa respekt och omtanke samt att arbeta för ständig utveckling och förbättringar - det är ditt och företagets gemensamma mål!

I rollen ingår också att aktivt arbeta med att utveckla och upprätthålla starka kundrelationer. Du kommer regelbundet att besöka och bearbeta befintliga kunder. Viss nyförsäljning kan förekomma, men till din hjälp med detta har du ett säljteam som arbetar hårt med att hitta nya spännande kunder och uppdrag.

Beroende på vem du är och din bakgrund kommer du att ha ett eget debiteringsmål. Du rapporterar till Service Lead och deltar i olika interna forum där du tillsammans med övriga teamledare utbyter erfarenheter och kunskaper. COSMO CONSULTs gemensamma kompetens inom Microsoft Dynamics NAV gör företaget ledande på den svenska marknaden.

Vem är du?

COSMO CONSULT söker dig som står för en kombination av ledarskap och affärsmässighet, med en bakgrund inom affärssystem. Förmodligen har du tidigare erfarenhet av att arbeta som utvecklare, projektledare eller applikationskonsult och nu vill ta klivet mot en mer ledande befattning. Tidigare erfarenhet av ledarskap är meriterande, men inget krav. COSMO CONSULT lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och du bör känna igen dig i ord som:

• Empatisk
• Entusiasmerande
• Drivande
• Samarbetsförmåga

Du är en sann lagspelare med stark vilja att dela med dig av din kunskap till andra. Företaget tror på kompetensdelning i alla riktningar - tillsammans blir arbetet både roligare och mer effektivt! För att trivas i rollen bör du, förutom ledarskap, drivas av att bygga goda kundrelationer. COSMO CONSULT vill att du triggas av att arbeta mot mål och att du har intresse av att skapa affärer.

Låter detta som en utmaning? Välkommen med din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan tillsättas före sista ansökningsdatum.

Placeringsorter är Stockholm och Göteborg

Så ansöker du
Skicka Din ansökan till jobs.sweden(at)cosmoconsult.com tillsammans med ditt CV på svenska.

Sista ansökningsdag är 20170731.

Frågor angående tjänsten besvaras av:

• Konsultchef NAV Helena Blomén på 031-733 35 31

• VD Anders Wendt på 031-733 35 43



Sökord:

Docid: Opt-Cosmo Cons-Teamledare.docx

Varaktighet, arbetstid
1 -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Optimum Human Resources AB

Adress
Optimum Human Resources AB
No 18, Centralplan 15
10392 Stockholm

Kontorsadress
No 18, Centralplan 15

Jobbnummer
3484556

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Optimum Human Resources AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Optimum Human Resources AB: