Teamledare Telefoni med känsla för service

Addici AB / Försäljningsjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Addici AB i Lund, Malmö, Svalöv, Helsingborg, Göteborg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2012-07-05

Dina arbetsuppgifter
Addici söker nu en Teamledare till vår telefoniverksamhet i Lund.
I ditt arbete som Teamledare ansvarar du tillsammans med gruppchefen och servicechefen för Addicis växeltelefoni i Lund.
Växeln är bemannad dygnet runt och du kommer att ansvara för den dagliga driften av en större kunds växel.
Som teamledare är du arbetsgivarens representant med uppgift att leda och fördela det dagliga arbetet för telefonister inom det geografiska arbetsområde som tilldelats
tjänsten.
Teamledaren har en tydlig operativ roll och arbetar själv i växeln
tillsammans med övriga i personalgruppen.
Teamledaren har ett arbetsledaransvar och är delaktig i det dagliga operativa arbetet och stöttar personalen med tydligt ledarskap och värderingar.
Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att omfatta ett ansvar för den dagliga bemanningen, anpassning av schema, ansvar för medlyssning, kunddialog med verksamheten vid driftfrågor och driftstörningar, ansvar för att bidra med förbättringsförslag samt information inför målformulering.

Dina personliga egenskaper
Addici är ett värderingsstyrt företag, vilket för dig innebär att vara en förebild och leva enligt våra värderingar.
Du brinner för serviceyrket och för att motivera och engagera dina medarbetare att
nå era mål.
Då du ansvarar för att följa upp verksamheten är det viktigt att du
arbetar strukturerat och är har en analytisk läggning.
Vi ser också att du är flexibel och har lätt för att samarbeta. Som person är du självständig, tar egna initiativ och har vilja, mod samt engagemang att driva och utveckla verksamheten.
Arbetet kräver att du kan ta ansvar och fattar egna beslut.

Kvalifikationer
Du har gymnasiekompetens och minst 2 års erfarenhet från arbete inom servicebranschen.
Du har god erfarenhet av att arbeta som ledare och drivs av viljan att utveckla både individer, grupp samt leveransen mot kund.
Det är meriterande om du har erfarenhet av callcenter- eller logistikverksamhet.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska samt har god datavana i Officepaketet.
Vi erbjuder
Kulturen på Addici kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär.
Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med att bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierade arbetsuppgifter.

Välkommen med din ansökan senast den 13 augusti.
Intervjuer och urval kommer att ske löpande.
Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta servicechef Lena Larsson tel. 070-667 10 36 eller kontraktschef Nicklas Nilsson 0702-21 60 58.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Addici AB

Adress
Addici AB
Box 15027
16715 Bromma

Jobbnummer
1289726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Addici AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Addici AB: