Teamledare och ordermottagare

Liko AB / Kontorsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Liko AB i Luleå, Jokkmokk, Uppsala, Täby, Solna eller i hela Sverige

Hill-Rom är en världsledande medicinteknisk koncern som finns i 80 länder och har 6500 anställda. Sedan hösten 2008 ingår det svenska patientlyftsföretaget Liko i koncernen. I Sverige/Norden möter vi kunderna med en gemensam organisation. Inom koncernen utvecklar, tillverkar och marknadsför vi medicinteknisk utrustning, i huvudsak patientsängar, tryckavlastande madrasser, personlyftar och lyftselar för användning vid sjukhus, äldreboenden och inom hemvård. Vårt nordiska huvudkontor är placerat i Luleå och vi har lokalkontor på åtta platser i Sverige samt två i Norge, inom denna del av vår verksamhet arbetar ca 50 personer. Läs mer på www.hill-rom.se och www.liko.se
Vi söker nu till vårt huvudkontor i Luleå
Teamledare och ordermottagare till vår kundservice Norden
Du kommer att dela din tid mellan att leda ett kvalificerat team inom kundservice med ordermottagare, servicekoordinatorer och projektsamordnare, totalt 6 personer, och att själv jobba som ordermottagare. Att arbeta som ordermottagare hos oss innebär att du hanterar beställningar från kunder i hela landet.
Du arbetar omväxlande med ordermottagning, orderregistrering, fakturering, kontroll av leverantörsfakturor, rådgivning och problemutredning. Verktygen vi använder är dator och telefon.
Du som söker det här jobbet bör ha erfarenhet som ledare samtidigt som du ska vara en duktig administratör, engagerande, noggrann, ansvarstagande och företagsam. Det är en stor fördel om du arbetat med ordermottagning tidigare och är van vid att självständigt söka svar och lösningar på olika frågor. Vi har mycket inkommande beställningar och därför är det viktigt att du självständigt kan prioritera och hålla koll på många delar i en arbetsprocess samtidigt. Eftersom du kommer arbeta i ett internationellt företag så är det ett krav att du har goda kunskaper i engelska.
Meriterande om du har erfarenhet av lageradministration och rutiner kring inventering.
När du börjar kommer du praktiskt introduceras i våra arbetsprocesser och system parallellt med utbildning i vårt produktutbud. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning, tillträde så snart som möjligt.
Låter det här intressant? För mer information, kontakta Ann-Christin Viklund, Nordic Sales Director på telefon 070 - 214 47 69 eller ann-christin.viklund@liko.se , eller Annika Renström, personalchef på 0920 - 47 47 95.
Din skriftliga ansökan vill vi ha senast 10 december. Skicka via e-post till jobb@liko.se eller med post till: Liko AB, Personalavdelningen, Nedre Vägen 100, 975 92 Luleå.

Publiceringsdatum
2010-11-29

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-12-10
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@liko.se

Företag
Liko AB

Adress
Liko AB
97592 LULEÅ

Kontorsadress
Nedre Vägen 100

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0920-474700
E-postadress: jobb@liko.se

Jobbnummer
789176

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Liko AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Liko AB: