Teamledare inre kundtjänst

Arena Personal AB / Butikssäljarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Köping eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-01-20

Om tjänsten
Du kommer att bli anställd av Arena Personal och vara stationerad hos vår kund. För rätt person finns det möjlighet till anställning direkt hos kunden.
Arbetet som teamledare innebär att du till huvudsaklig del kommer att vara med i den dagliga verksamheten som kundtjänstmedarbetare. Cirka 30 procent av arbetstiden innebär teamledarrelaterade arbetsuppgifter.

Inre Kundservice har ett uppföljningsansvar då det rör sig om aktiviteter direkt ut mot kund:
• Bevaka att beställningar från kund levereras enligt plan
• Lagerökning/minskning
• Orderhantering

I arbetet ingår det att leda och fördela arbetsuppgifter för intern kundservice och konstruktivt samarbeta med övriga anställda i bolaget.
Genom utvecklings-, förbättrings-, rationaliserings- och effektiviseringsarbete så säkerställer du en ständig utveckling mot uppsatta mål. Du kommer att kontinuerligt följa upp och rapportera om utfall i förhållande till mål och upprätta strategi och handlingsplaner för att nå mål enligt budget.
Du är ansvarig för räddning och hantering av uppsagda avtal samt säkerställande av intenrservice till befintliga kunder enligt kundavtal.
Ansvarig för inköp, distribution, avvikelsehantering, avtalsregistrering och prisadministration samt uppföljning av svinndebitering.
Du ansvarar för att orderhantering, fakturering, registerhantering och registrering utförs enligt gällande rutiner.

Profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ledarskap. Som person är du tydlig och kommunikativ, mycket noggrann och serviceminded och håller en hög kvalitetsnivå.
Du ska vara en framåtsträvande person med viljan att utveckla och se nya möjligheter. Du har också god förmåga att motivera och entusiasmera medarbetare och få alla att arbeta för uppsatta mål. Du är duktig på att organisera och sköta det administrativa arbetet. Du har mycket god datavana. Meriterade är om du har erfarenhet av att jobba i reception.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om företaget
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-08
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1985
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Olsson martina.olsson@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1, Eskilstuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2134760

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: