Teamledare inom kundtjänst med start omgående

Bravura / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2013-11-05

Företaget
Företaget erbjuder glasögon och kontaktlinser online. Det grundades 1999 och har idag vuxit till drygt 200 medarbetare. De arbetar framgångsrikt med kundservice vilken blivit mycket prisbelönt. Företaget är en uppstickare och prispressare på optikmarknaden och har en stark tradition av att alltid stå på kundens sida. Sedan ett par år tillbaka har de stärkt sin position med egna butiker och erbjuder idag även synundersökningar. De sitter i norra delarna av Stockholm och du arbetar på deras kundserviceavdelning som teamledare för företagets europeiska kundservice.

Dina arbetsuppgifter
Som teamledare inom kundservice ansvarar du för ca 10 medarbetare och rapporterar till kundservicechefen. Du ansvarar för den dagliga driften i ditt team samt att coacha din grupp till att uppnå uppsatta mål vad gäller försäljning, service och kundnöjdhet. Ett mål kommer vara att öka snittordervärdet i kundservice genom att skapa ökat säljfokus hos kundservicemedarbetarna i teamen. Inom kundservice arbetar du tillsammans med två andra teamledare som i sin tur ansvarar för varsitt team.

Kvalifikationer
• Slutförd gymnasieutbildning
• Minst 2 års erfarenhet som teamledare i kundservice
• Säljerfarenhet inom kundservice
• Erfarenhet av målinriktat coachande ledarskap
• Mycket goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Andra språk meriterande

Dina personliga egenskaper
Vi tror att du som söker är engagerad, kundfokuserad och har en mycket stark känsla för att leda och coacha andra. Du har ett intresse för försäljning, service och utveckling. Du har en förmåga att driva ditt eget arbete målmedvetet framåt, men du trivs även att samarbeta i grupp. Då företaget är en organisation med snabb tillväxt är det viktigt att du är flexibel, har lätt för att prioritera då det är viktigt att arbeta effektivt med hög kvalitet. Avslutningsvis är du lyhörd, kommunikativ och motiveras av att utveckla andra.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Norra Stockholm
Omfattning: Heltid, 3 månader
Lön: Enligt ö.k
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Sökord: teamledare, kundtjänst, kundservice, telefon, telefonvana, Stockholm

Arbetstider och omfattning
Vikariat eller visstid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-05
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Vannfält-Restorp

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1695206

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: