Teamledare inom Kundservice till Skruvat/Bythjul

Voicedesk i Sverige AB / Chefsjobb / Stockholm
2021-10-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamledare inom Kundservice till Skruvat/Bythjul" (publicerad 2021-11-04) ⬅️


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Voicedesk i Sverige AB i Stockholm, Danderyd, Falkenberg, Halmstad eller i hela Sverige

Vi söker nu en Teamledare för Kundservice till skruvat.se och bythjul.com.
Har du erfarenhet inom E-handel, trivs du i en ledande roll och brinner för att skapa den ultimata kundupplevelsen? Då kan du vara den vi söker!

Publiceringsdatum
2021-10-22

Om företaget
Sedan starten 2008 har Skruvat haft en stadig tillväxt och är idag Nordens största e-handelsplats för reservdelar och tillbehör för bil och båt. I samarbete med ledande europeiska leverantörer erbjuder Skruvat kvalitativa bildelar, biltillbehör, däck och fälgar till alla ledande bilmärken. Skruvat och systerbolaget Bythjul ägs av Mobivia Group, ett franskt bolag som driver Europas största fristående verkstadskedjor med verksamhet i 21 länder med ca 23 000 anställda runt om i världen. Skruvat och Bythjul omsätter tillsammans 900 MSEK och verkar i Sverige, Norge och Finland och har samma VD och ledningsgrupp.
Din roll som Teamledare
Som teamledare inom Kundservice kommer du arbeta dedikerat med både Skruvat och Bythjul som två separata uppsättningar. Teamet inom Kundservice befinner sig både fysiskt på kontoret i Alvik samt på distans outsourcat varav en stor del av ditt arbete sker online och du bör ha vana och känna dig bekväm att leda på distans. Du kommer arbeta inom en operativ roll med varierande uppgifter där tempot är högt och du förväntas kunna hantera många bollar i luften samtidigt.
I dina arbetsuppgifter kommer du:
Delegera och strukturera uppgifter inom teamet
Coacha och följa upp med feedback
Arbeta inom produktionen och med kundärenden
Arbeta manuellt med returer
Arbeta Backoffice i betalsystem och affärssystem
Kommunicera tätt med logistikavdelning
Ansvara över kommunikation kring kampanjer och relevant information inom teamet

Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet inom E-handel med god förståelse för processer och arbetsflöden
Har tidigare erfarenhet som teamledare / personalansvarig
Är tekniskt kunnig med god vana att arbeta i system

Du har en god affärsförståelse med förmåga att se ur ett helikopterperspektiv, du är självdrivande och orädd för att ta initiativ. Du är en serviceinriktad lagspelare som är dedikerad till ditt team med en naturbegåvning att skapa nöjda kunder.
Vi ser att du är prestigelös då du utöver din ledande roll även kommer arbeta inom produktionen med kundärenden och har god förståelse för hela processen med en förmåga att lösa problem.
Ett plus i kanten om du även har ett intresse för bilar / bildelar.
Du är även:
Strukturerad och noggrann
Flexibel och tålmodig
En problemlösare

Vi ser även gärna att du är proaktiv och energisk med nära till skratt då du blir en del av ett riktigt härligt och utvecklande team med glada kollegor.
Vi erbjuder dig:
En ansvarsfull roll med goda utvecklingsmöjligheter att växa inom bolaget
En positiv arbetskultur med en arbetsgivare som värnar om sina anställda
Personalförmåner via Benify förmånsportal

Heltidstjänst med arbetstider 08-17 varav 2 dagar arbete på kontoret i Alvik / 3 dagar arbete hemifrån (dator och väsentliga arbetsverktyg tillhandahålls).
Här får du en marknadsmässig lön och nära till T-bana, bussar och tvärbana i Alvik.

Så ansöker du
Vi ser fram emot din ansökan - vi intervjuar löpande och rekryteringsprocessen hanteras av Voicedesk.
Startdatum: Omgående
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om Voicedesk
Voicedesk är en helhetsleverantör inom kundservice samt försäljning och utmanar marknaden genom att hålla en högre kvalitetsnivå och ha mer kundanpassade lösningar inom Outsourcing, Rekrytering och Ärendehantering. Våra tjänster anpassas alltid efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett professionellt sätt.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Voicedesk i Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Voicedesk i Sverige AB (org.nr 559215-3596)
167 51  BROMMA

Arbetsplats
Skruvat/Bythjul

Jobbnummer
6061725

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Voicedesk i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Voicedesk i Sverige AB: