teamledare inom kundservice
Klarna AB / Receptionistjobb / Stockholm
2010-07-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "teamledare inom kundservice" (publicerad 2010-09-01) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en idé om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Fem år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 200 stycken. Vi har blivit utsedda till Årets företag -07 (skryt), ökat omsättningen med 13 570 % (statistik) och lyckats bli marknadsledande i Norden (fakta). Klarna är idag delägt av Investment AB Öresund och Sequoia Capital - ett bolag som såg samma potential i Google, YouTube och Apple Computer, som i oss. Det tycker vi är en bra början.
På Klarna har vi aldrig tråkigt. Med den höga tillväxttakt som vi har befunnit oss i sedan starten finns det alltid nya intressanta projekt att ta tag i. Detta resulterar i en stimulerande arbetsmiljö med varierade arbetsuppgifter som definitivt kommer ge dig ökade kunskaper inom en mängd olika områden.
Är du ambitiös och gillar att få saker gjorda? Vi söker nu fler medarbetare till vår Merchant Support avdelning som är Klarnas ansikte utåt till våra alla e-handelsföretag. Vi hjälper butiker att komma igång med våra betaltjänster och har en nyckelroll i samarbetet mellan sälj, utvecklingsavdelningen, kundtjänst och produktutveckling.
Publiceringsdatum2010-07-01Dina arbetsuppgifterI tjänsten leder du en grupp med 5 av våra mest erfarna handläggare och ser till att vi alltid presterar vårt bästa gentemot våra kunder, e-butikerna. Du kommer att coacha dem i samtalsteknik och finnas tillhands som ett bollplank i deras dagliga arbete. Du ser till att uppehålla en god stämning och sammanhållning i teamet genom att planera informationsmöten och tävlingar. Vidare följer du upp och ansvarar över gruppens resultat på månadsbasis och rapporterar det till närmsta chef.
Är du på jakt efter ett jobb som verkligen ger dig chansen att visa vad du går för? Vill du växa tillsammans med Sveriges ledande utvecklare av finansiella tjänster för konsumenter och näthandeln? Ta chansen och anslut dig till oss på Klarna!
Vi tror att du tidigare har arbetat på en kundserviceavdelning eller i annat serviceyrke och nu känner att det är dags för en ny utmaning. Du har coachat dina anställda i samtalsteknik och är förtrogen med olika metoder att mäta kvalité inom kundservice.
Du är en naturlig glädjespridare som alltid ser möjligheter istället för problem och gillar att ta egna initiativ. Din uppfinningsrikedom på tidigare anställningar har bidragit till att utveckla processer med fokus på kundnytta och effektivitet.
Du har tidigare haft personalansvar och älskar att arbeta med människor.
Arbetstider och omfattningTeamleader till kundservice inom Finans & IT
ErsättningOmgående men överseende till ev. uppsägningstid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-07-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktHannah Nordlund, 08-120 129 16
FöretagKlarna AB
AdressKlarna AB
St:Eriksgatan 117
11343 STOCKHOLM
Jobbnummer 688893
Observera att sista ansökningsdag har passerat.