Teamledare inom kundadministration till Unibail-Rodamco

Bravura / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet.

Publiceringsdatum
2012-07-19

Företaget
Bravura söker teamledare inom kundadministration med erfarenhet av kundreskontra och kunskap av SAP till Unibail-Rodamco. Företaget är ett av Europas ledande fastighetsbolag med fokus på högkvalitativa kommersiella fastigheter och en portfölj värderad till euro25,9 miljarder. Gruppen är verksam i 13 länder, har 1500 anställda och är den högst värderade aktören inom kommersiella fastigheter i Europa.

Unibail-Rodamco Nordic äger och driver 10 köpcentrumanläggningar i Norden varav sex i Stockholmsområdet, en i Köpenhamn och en i Helsingfors. Företaget investerar och utvecklar aktivt sina tillgångar på attraktiva lägen över hela Europa. Unibail-Rodamcos senaste utvecklingsprojekt är Mall of Scandinavia, ett helt nytt köpcentrum i anslutning till Friends Arena i Solna, som beräknas stå klart 2015.

Vi söker nu en teamledare med erfarenhet av kundreskontra och kunskap i SAP till Customer Administration teamet på Unibail-Rodamcos nordiska huvudkontor i centrala Stockholm.
Vänligen skicka in din ansökan bestående av CV och personligt brev på engelska snarast möjligt då vi går igenom ansökningarna löpande.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teamledare inom kundadministration arbetar du med förvaltning och administration av kundfakturor och har en koordinerande funktion för ett team bestående av tre personer. I ditt arbete ingår löpande arbetsuppgifter så som registrering av hyreskontrakt samt registrering och uppföljning av kundfakturor och inbetalningar från kunder, samt att bistå andra interna avdelningar med ad hoc uppgifter. Du ansvarar även för att upprätta kundfakturor och är kontaktperson gentemot företagets kunder. I dina arbetsuppgifter ingår även att koordinera arbetet för två teammedlemmar och du ansvarar även tidrapporter och medarbetar- samt utvecklingssamtal. Ditt arbete innebär även att utveckla avdelningens processer och kvalitetssäkring av interna rutiner.

Kvalifikationer
Till tjänsten som teamledare inom kundadministration söker vi dig med gedigen erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, ledarskapserfarenhet samt kunskaper i SAP och Officepaketet. Du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasial nivå. För tjänsten krävs mycket goda kunskaper i svenska och engelska.

Personlighetsmässigt är du positiv, driven och lösningsinriktad. Vidare är det viktigt att du är noggrann, analytisk, initiativtagande och har god prioriteringsförmåga. Du ska ha ett långsiktigt intresse av att bidra till avdelningens utveckling och framtida arbetssätt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord: teamledare, kundadministration, kundreskontra, hyresadministration, kundfordran, fakturering, redovisningsekonom

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-19
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karolina Hoti

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1297933

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: