Teamledare för Callcenter!
Framtiden AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Framtiden AB
Publiceringsdatum2012-01-30Om företagetFramtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Om företagetVårt trevliga kundföretag är ett av Sveriges ledanden koncerner inom kredithantering och finansiella tjänster. De har funnits sedan början av 80-talet och är idag c:a 400 anställda i Norden men växer ständigt. På Stockholmskontoret i Solna sitter c:a 200 anställda fördelat på olika avdelningar. Företaget har låg personalomsättning och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som är intresserad av branschen.
Nu behöver företagets Callcenter utöka sitt team med ytterligare medarbetare.
ArbetsuppgifterDu kommer att vara länk mellan gruppchef och grupp. Du ska ansvara för utbildning av nya medarbetare samt hålla månatliga coachsamtal med enskild medarbetare. Dessutom skall du ansvara för daglig närvaro/frånvaro och se till att tider passas och raster fungerar.
Omfattning: Heltid.
Tillträde: Snarast.
Lön: enligt överenskommelse.
ProfilKvalifikationer• Minst 1 års erfarenhet av callcenter/kundtjänst
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• God datavana
Dina personliga egenskaperSom person är du social, lyhörd och har ett stort tålamod. Du är också lugn, serviceminded och tar egna initiativ. Du är ödmjuk och har skinn på näsan. Du lär dig nya system snabbt och tycker att det är roligt att sätta dig in i ny teknik. Du är självgående i ditt arbete, kan prioritera och förstår vikten av kundvård.
Då vi går igenom ansökningar löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-12
Ange följande referens när du ansöker: 1122
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIneta Broxe, 0735 16 89 76,
ineta@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
Jobbnummer 1141869
Observera att sista ansökningsdag har passerat.