Teamledare för Callcenter!

Framtiden AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Framtiden AB

Publiceringsdatum
2012-01-30

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Om företaget
Vårt trevliga kundföretag är ett av Sveriges ledanden koncerner inom kredithantering och finansiella tjänster. De har funnits sedan början av 80-talet och är idag c:a 400 anställda i Norden men växer ständigt. På Stockholmskontoret i Solna sitter c:a 200 anställda fördelat på olika avdelningar. Företaget har låg personalomsättning och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som är intresserad av branschen.
Nu behöver företagets Callcenter utöka sitt team med ytterligare medarbetare.

Arbetsuppgifter
Du kommer att vara länk mellan gruppchef och grupp. Du ska ansvara för utbildning av nya medarbetare samt hålla månatliga coachsamtal med enskild medarbetare. Dessutom skall du ansvara för daglig närvaro/frånvaro och se till att tider passas och raster fungerar.

Omfattning: Heltid.
Tillträde: Snarast.
Lön: enligt överenskommelse.

Profil
Kvalifikationer
• Minst 1 års erfarenhet av callcenter/kundtjänst
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• God datavana

Dina personliga egenskaper
Som person är du social, lyhörd och har ett stort tålamod. Du är också lugn, serviceminded och tar egna initiativ. Du är ödmjuk och har skinn på näsan. Du lär dig nya system snabbt och tycker att det är roligt att sätta dig in i ny teknik. Du är självgående i ditt arbete, kan prioritera och förstår vikten av kundvård.

Då vi går igenom ansökningar löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-12
Ange följande referens när du ansöker: 1122
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ineta Broxe, 0735 16 89 76, ineta@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Jobbnummer
1141869

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: