Teamledare central försäljning till LRF Konsult
LRF Konsult AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos LRF Konsult AB i Stockholm,
Ekerö,
Gnesta,
Uppsala,
Enköping eller i
hela Sverige Vill du vara den som driver och utvecklar sälj inom LRF Konsult? LRF Konsult är en av Sveriges största rådgivning- och redovisningsbyråer. Just nu är hela organisationen på en stor resa inom digitalisering, nya arbetssätt och tillväxt. Vi söker dig med hjärtat på rätt ställe och passion för att hela tiden fortsätta utmana våra medarbetare till att ge Sveriges bästa rådgivning.
För att skapa framgångsrika företagare är det viktigt för oss att vara genuin och professionell i kundmötet och att vi arbetar med ett stort engagemang för det vi gör. För femte året i rad har vi blivit rankade som en av Sveriges bästa arbetsgivare - och det tänker vi fortsätta vara.
Därför skulle du trivas!
LRF Konsult har 130 kontor över hela landet med specialistkunskaper inom företagande från en enskild frisörsalong eller byggfirma till ett stort lantbruksföretag med flera 100 anställda. Vi är på en spännande utvecklings- och tillväxtresa och söker dig som har ett stort intresse för sälj, tillväxt och digitalisering.
Tillsammans kan vi alltid hjälpa kunderna med ett extra steg. Och du har alltid möjligheten att fortsätta kompetensutvecklas.
Om tjänsten
Som Teamledare för Central Försäljning blir du ansvarig för att sätta upp teamet som ska ansvara för att hantera digitala leads och andra relevanta centrala säljaktiviteter. Dina viktigaste uppgifter blir att strukturera upp vårt framtida arbetssätt, sätta mål och följa upp resultat samt bygga starka team genom att coacha och inspirera medarbetare som i sin tur kan leverera god lönsamhet och tillväxt. Dina uppgifter består bl.a. i att:
• Transformera, effektivisera och organisera den centrala försäljningen
• Bidra till den ambitiösa tillväxtplan som ligger framför oss genom ökad försäljning
• Fördela och tillsätta rätt resurser för rätt uppdrag
• Tillsammans med medarbetarna hjälpa kunder att driva och utveckla deras verksamheter
I rollen har du även ansvar för att upprätthålla ett gott arbetsklimat och informationsflödet i din grupp. Du kommer att erbjudas utbildningar, nätverksträffar och möjlighet att dela erfarenheter med andra kollegor inom företaget. Kontoret ingår i Region Central där ni tillsammans arbetar aktivt med kompetensutbyte inom enheten.
För att lyckas behöver du
• Relevant utbildning inom försäljning
• Arbetslivserfarenhet inom digital försäljning
• Erfarenhet att strukturera upp processer
• Ett stort yrkesmässigt engagemang
• Förmågan att leda, sprida energi och motivera andra människor
Som person är du driven, resultatorienterad, analytisk och bra på att hantera många aktiviteter parallellt.
Publiceringsdatum2020-01-21Så ansöker duUrval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista datum för ansökan är dock senast 14 februari. Vid frågor kring tjänsten kontakta Regionchef Louise Lindell von Scheven, tel. 070-231 24 24 alt.
Louise.von.scheven@lrfkonsult.seVarmt välkommen med din ansökan!
Sökord: Försäljningsansvarig, digitalt sälj, digital försäljning,
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Ersättningindividuell
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLRF Konsult AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare LRF Konsult AB (org.nr 559136-6140),
https://www.lrfkonsult.se/ Jobbnummer 5052986
Observera att sista ansökningsdag har passerat.