Teamledare AllTele

Alltele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget (publ / Försäljningsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alltele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget (publ i Umeå, Skellefteå, Vilhelmina, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Tjänsten som teamledare är en tjänst där det handlar om att ansvara för den dagliga driften av vår kundservice och tekniska support som idag består av trettiotalet personer.
För att kunna ge våra kunder den bästa kundservicen och supporten är det av stor vikt att den dagliga driften flyter på och stora delar av rollen handlar om att coacha medarbetare, finnas till hands för frågor och svar, aktivt arbeta med att bibehålla de servicenivåer vi har och ansvara för att de dagliga uppgifterna behandlas effektivt och professionellt.
Denna tjänst innefattar en inspirerande mix av utbildning och coachning av nya och befintliga medarbetare, föra statistik över den dagliga driften och följa upp denna. Ditt största fokus är att se till att du har motiverade medarbetare som har verktygen att göra ett gott jobb och ge den bästa supporten. Du kommer vara högst delaktig i den dagliga verksamheten genom att vara ett gott föredöme, samtidigt som du stöttar och coachar medarbetare på både grupp- och individnivå. Du kommer även att ha ett stort kontaktnät internt där arbetet kräver ett nära samarbete med våra andra avdelningar.
T3 kan erbjuda dig ett spännande, utvecklande och varierande jobb i en trevlig atmosfär där ingen dag är den andra lik.

I denna tjänst är din utbildningsbakgrund inte det viktigaste. Huvudsaken är att du har arbetat med coachning eller haft en ledande roll tidigare, helst som coach eller teamledare inom kundtjänst, försäljning eller teknisk support eller liknande. Du förstår utmaningarna inom kundserviceyrket och drivs av att se andra växa och lyckas. För att lyckas i denna tjänst tror vi att du är drivande och entusiasmerande, samtidigt som du har ordning och reda samt ett strukturerat arbetssätt. Vidare tror vi att du är kreativ och initiativrik, med en prestigelös läggning. Du brinner för att hjälpa andra, såväl kunder som medarbetare och blomstrar i en ledarroll där du får möjlighet att lyfta andra. Självklart har du goda systemvana och är duktig på att kommunicera både i tal och skrift.

Är du en lagspelare som brinner för kundservice och support och att coacha och leda medarbetare i rätt riktning? Då kan detta vara din chans till ett roligt arbete på en arbetsplats i centrala Umeå som är i en stor utvecklingsfas. Vi söker en ansvarsfull och entusiasmerande teamledare till huvudkontoret i Umeå som tillsammans med dina kollegor har viljan att utvecklas och växa med oss på AllTele.

AllTele har sedan starten 2002 varit en utmanare på den svenska telekommarknaden och är idag en ledande helhetsleverantör med ambitionen att leverera stabila och högkvalitativa tjänster till konkurrenskraftiga priser, både på privat- och företagsmarknaden. Mottot är att kunden alltid ska vara i fokus. Vår idé handlar om att vara nära kunden för att kunna ge en mer personlig upplevelse i kontakten med oss. Vi levererar kompletta lösningar för hem- och mobiltelefoni, bredband via fiber, telejack och det mobila nätet samt både kabel- och IP-TV. Mer information finner du på http://foretag.alltele.se/om.

Publiceringsdatum
2017-06-05

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-07

Företag
ALLTELE ALLMÄNNA SVENSKA TELEFONAKTIEBOLAGET (PUBL

Adress
ALLTELE ALLMÄNNA SVENSKA TELEFONAKTIEBOLAGET (PUBL
BOX 3124
90304 UMEÅ

Kontorsadress
Umestan Företagspark Hus 12

Jobbnummer
3538277

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alltele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget (publ

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alltele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget (publ: