Teamleader winback till ledande TV kanal
Telekompetens I Stockholm AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telekompetens I Stockholm AB i Solna Drivs du av nöjda kunder och av att leda och coacha människor att nå ännu bättre resultat? Vill du vara med och skapa ett Winback-team i världsklass? Bra då är du rätt person för jobbet!
Inom kort kommer TeleKompetens att sätta igång arbetet med att skapa ett nytt affärsområde inom winback. Först ut är ett samarbete med en av Sveriges största TV kanaler där arbetet handlar om att vända befintliga kunder som vill avsluta sina abonnemang. Arbetet kommer göras i mycket nära samarbete med vår uppdragsgivare där du kommer att spela en avgörande roll för den framtida framgången.
Arbetsuppgifterna kommer att innebära att:
Ha personalansvar för ditt team
Coacha Winback-agenterna till att förbättra sina resultat
Daglig uppföljning av statistik och mål
Samtal med agenterna angående avvikelser
Medlyssning med agenterna
Kontinuerligt jobba med förbättring och utveckling
Vi erbjuder/ Möjligheter
Du kommer att vara med från grunden för att skapa ett framgångsrikt team och nytt affärsområde för oss. Vi kommer att satsa på en initial utbildning för att ge dig bästa förutsättningarna att lyckas. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna många i form av ökat ansvar och målet är att du ska bli vår nya affärsområdeschef.
Publiceringsdatum2014-09-16KvalifikationerVi ser att du tidigare har arbetat med personal i någon form. Branschen är mindre väsentlig. Det viktigaste är att du har haft ansvar för personer, coachat och drivit en grupp. Erfarenhet av kundkontakter och försäljning är mycket meriterande. Du kan ha din erfarenhet från sälj, service, kundtjänst eller annan bransch. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Som person är du ambitiös, driven och villig att lära mycket på kort tid. Tjänsten kräver stort eget ansvar och en förmåga att skapa resultat i ett högt tempo. Ditt arbetssätt kännetecknas av öppenhet, flexibilitet och kostnadsmedvetenhet. Du är en god ledare som kommunicerar på ett konstruktivt och motiverande sätt och som har förmågan att få andra runt dig att prestera. Du är strukturerad med god organisationsförmåga och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi ser gärna att du har dokumenterad erfarenhet av ledarskap och försäljning.
Personliga krav
Vi söker dig med hög social kompetens och trivs i rollen med många kontaktytor. Du är flexibel och actionorienterad och tycker om ansvar, tar egna beslut, gillar att coacha och utveckla medarbetare samt levererar resultat. Du är energisk och tycker om att arbeta i en föränderlig miljö. Det är en självklarhet att du är intresserad av kundservice.
Om TeleKompetens
Med över 20 år i branschen är TeleKompetens en ledande relationsbyggare. TeleKompetens har en bred och djup erfarenhet från branscher där personlig försäljning är en kritisk framgångsfaktor.
Bolaget står på en stabil ekonomisk plattform och har väl prövade och utvecklade arbetsmodeller, tekniskt kunnande, engagemang och ett tydligt mål att alltid ge maximal kvalitet för investerade pengar. Vi har en hög ambition där kvalitet i varje moment är vår ledstjärna.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-26
Vi kommer genomföra en snabb process. Vänta inte med din ansökan
Ansökan kan skickas till e-postadress:
morthen.holmberg@telekompetens.seKontaktMorthen Holmberg, VD 08-555 213 04
morthen.holmberg@telekompetens.seFöretagTELEKOMPETENS I STOCKHOLM AB
AdressTELEKOMPETENS I STOCKHOLM AB
17154 SOLNA
KontorsadressVretenvägen 9 2tr
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-555 213 00
E-postadress:
morthen.holmberg@telekompetens.se Jobbnummer 1998402
Observera att sista ansökningsdag har passerat.