Teamleader till Service Desk sökes!

Qwork Sweden Ab Stockholm / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qwork Sweden Ab Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sollentuna, Nynäshamn eller i hela Sverige

QWORK är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och vi arbetar rikstäckande från våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Umeå. Vår målsättning är att ha marknadens mest nöjda kunder och medarbetare. Målet når vi genom att arbeta med kvalitet i alla led.
QWORK söker inom affärsområdet IT en Teamleader för vår kunds räkning. Kundföretaget är en välrenommerad bank som är en del i en global affärskoncern. Banken är ledande i Skandinavien inom konsumentkredit och tillhandahåller breda tjänster inom lån och kortkrediter, antingen direkt till slutkund eller i samarbete partners inom detaljhandel eller på internet. All kundkontakt sköts via telefon eller internet för skräddarsydda kundlösningar. I dagsläget sysselsätter banken drygt 700 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark.

Publiceringsdatum
2010-11-25

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som Teamleader för bankens Service Desk. Gruppen består av fyra medarbetare som både hanterar Front Line support via telefon och Back Office aktiviteter. Som Teamleader kommer du ha en arbetsledande funktion samtidigt som du själv kommer att arbeta inom supporten.

Kvalifikationer
Vi söker dig som harteknisk bakgrund med minst tre års erfarenhet från arbete i IT-miljö samt tidigare erfarenhet från arbete i Service Desk. Dessutom bör du ha arbetat med Windowsprodukter (XP, Win7), AD och Office. Meriterande är en god förståelse för Citrix och VPN-lösningar. Önskvärt är även kunskaper i Windows server 2008/2003 samt utbildning, alternativt djupgående erfarenhet, av ITIL.

Dina personliga egenskaper
Som person bör du vara kundfokuserad och ha god kommunikationsförmåga. Som Teamleader måste du ha goda mellanmänskliga egenskaper, samt ha förmåga att arbeta under press. Du bör även ha god kommunikativ förmåga för att kunna förmedla teknisk information till kunder med mindre tekniska kunskaper.
Tjänsten är ett uthyrningsuppdrag på heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning. För rätt person erbjuder vi att du blir en del i en arbetsgrupp präglad av en positiv atmosfär där de personliga egenskaperna skattas högt. Företaget sitter i fräscha lokaler tillsammans med andra företag ur den globala koncernen.

Så ansöker du
Frågor gällande tjänsten besvaras av Elin Åkerström, 08-21 55 60 (växel). Ansökan görs till elin.akerstrom@qwork.se , märk din ansökan "Teamleader, referensnummer EA1592 ". I den här rekryteringen arbetar vi med löpande urval, så skicka in din ansökan snarast. Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: EA1592
Ansökan kan skickas till e-postadress: elin.akerstrom@qwork.se

Kontakt
Elin Åkerström, 08-215560 (Växel), elin.akerstrom@qwork.se

Företag
QWORK SWEDEN AB STOCKHOLM

Adress
QWORK SWEDEN AB STOCKHOLM
Barnhusgatan 20, 4 tr
11123 Stockholm

Kontorsadress
Barnhusgatan 20, 4 tr

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-21 55 60
Faxnummer: 08-4112133
E-postadress: info@qwork.se

Jobbnummer
786396

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qwork Sweden Ab Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qwork Sweden Ab Stockholm: