Teamleader till Nordic Infucares reklamations- och techsupport-t

Hero / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-11-30

Företaget
Nordic Infucare AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter
drygt 400 miljoner. Nordic Infucare tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/.

Om tjänsten
Nu söker Nordic Infucare en teamleader för ett uppdrag på sex månader. De behöver en person som vill vara med och avlasta nuvarande supervisor och driva techsupport-teamet framåt. Som Teamleader kommer du att arbeta tillsammans med teamet för att driva det dagliga arbetet. Du kommer att ha ansvar för ett team på sju personer samt parallellt arbeta operativt i gruppen. Du ansvarar för de processer som involverar kundinteraktion och support. Den operativa delen innebär produktsupport till kunder och att informera/utbilda de över telefon och mejl. Vidare består arbetsuppgifterna av att felsöka, lösa kundernas problem och hantera reklamationer. Du och gruppen kommunicerar med kunderna genom både mejl och telefon. Primärt består alltså dina arbetsuppgifter av:

Leda och coacha teamet på sju personer

Operativt arbete med fokus på support och reklamation

Möjligheter:

Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Gillar du att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa!

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som teamleader så har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat i en ledande position för en kundservice eller reklamationsavdelning. Du är en van användare av Excel och har lätt för att snabbt sätta dig in i processer och nya affärssystem. Som ledare är du ödmjuk, närvarande och prestigelös samt har en förmåga att coacha och lyfta ditt team. Du vill vara en del av att ge kunderna bästa tänkbara service. Vi ser att du:

• Har arbetat minst två år i en ledarposition

• Har goda kunskaper i Excel

• Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Tillträde, omfattning och anställning:

Start för tjänsten är omgående och heltid under sex månader vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande.

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelaine Roosmark madelaine.roosmark@hero.se +46709306645

Företag
Hero

Adress
Hero
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 22, Stockholm

Jobbnummer
4485811

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero: