Teamleader till kundservice inom Finans & IT

Klarna / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna i Stockholm, Solna eller i hela Sverige

På jakt efter ett jobb som verkligen ger dig chansen att visa vad du går för? Vill du växa tillsammans med Sveriges ledande utvecklare av finansiella tjänster för konsumenter och näthandeln? Ta chansen och anslut dig till oss på Klarna!
Klarna är ett starkt växande bolag som på 5 år vuxit från 0 till 200 anställda. Vi har över 5000 kunder, bland andra CDON, Dustinhome och Zoovillage. Bolaget är grundat av entreprenörer och har blivit uppmärksammat i media för sin tillväxt.
På Klarna har vi aldrig tråkigt. Med den höga tillväxttakt som vi har befunnit oss i sedan starten finns det alltid nya intressanta projekt att ta tag i. Detta resulterar i en stimulerande arbetsmiljö med varierade arbetsuppgifter som definitivt kommer ge dig ökade kunskaper inom en mängd olika områden.
Är du ambitiös och gillar att få saker gjorda? Vi söker nu fler medarbetare till vår Merchant Support avdelning som är Klarnas ansikte utåt till våra alla e-handelsföretag. Vi hjälper butiker att komma igång med våra betaltjänster och har en nyckelroll i samarbetet mellan sälj, utvecklingsavdelningen, kundtjänst och produktutveckling.

Publiceringsdatum
2010-05-12

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten leder du en grupp med 5 av våra mest erfarna handläggare och ser till att vi alltid presterar vårt bästa gentemot våra butiker. Du kommer att coacha dem i samtalsteknik och finnas tillhands som ett bollplank i deras dagliga arbete. Du ser till att uppehålla en god stämning och sammanhållning i teamet genom att planera informationsmöten och tävlingar.
Du följer upp och ansvarar över gruppens resultat på månadsbasis och rapporterar det till närmsta chef.
Vem är du?
Vi tror att du tidigare har arbetat på en kundserviceavdelning eller i annat serviceyrke och nu känner att det är dags för en ny utmaning. Du har coachat dina anställda i samtalsteknik och är förtrogen med olika metoder att mäta kvalité inom kundservice.
Du är en naturlig glädjespridare som alltid ser möjligheter istället för problem och gillar att ta egna initiativ. Din uppfinningsrikedom på tidigare anställningar har bidragit till att utveckla processer med fokus på kundnytta och effektivitet.
Du har tidigare haft personalansvar och älskar att arbeta med människor.
Vi på Klarna erbjuder dig:
• Eftersom vi är ett företag i ständig förändring finns det goda utvecklingsmöjligheter och möjlighet att påverka de processer som finns idag vilket ställer höga krav på att du är kreativ och tar egna initiativ.
• Du kommer att få omväxlande arbetsuppgifter och arbeta med engagerade medarbetare som tycker det är roligast när det går fort framåt.
Antar du utmaningen?
Sista ansökningsdag är 28:e Maj. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-05-28
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Conrad Gerlach

Företag
Klarna

Adress
Klarna
Norra Stationsgatan 61
11343 Stockholm

Jobbnummer
650137

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna: