Teamleader till Danske Banks kundservice

Transcom AB Stockholm / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Transcom AB Stockholm i Stockholm, Eskilstuna, Örebro, Karlskoga, Borås eller i hela Sverige

Har du ett intresse för finansbranschen? Vill du vara med på vår tillväxtresa där du tillsammans med ditt team arbetar för att ge den bästa kundupplevelsen? Nu söker vi en Team Leader till vår kund Danske Bank i Stockholm.

Som Team Leader är du ansvarig för produktkunskap, lönsamhet, kvalitet, produktivitet, effektivitet och välmående inom ditt ansvarsområde - ditt team. Du ska fokusera på att effektivt stödja och följa varje medarbetare vilket innebär att utveckla kompetens och ansvarstagande hos varje medarbetare och få alla att uppfylla våra övergripande mål med fokus på effektivitet, närvaro, kvalitet, produktkunskap och servicenivåer.
Som Team Leader har du personalansvar för den egna gruppen. I arbetsuppgifterna ingår även att leda driften, samlyssna för kvalitetssäkring, rapportera och följa upp mätbara produktionsresultat inom gruppen.
Du kommer att leda, stödja och stimulera dina medarbetare mot uppsatta mål, du jobbar med tät uppföljning av mål och du rapporterar direkt till din Business Manager.

Kompetens och erfarenhet som vi söker hos dig:
Tidigare erfarenhet av ledarskap med personalansvar i minst 1 år.
Flytande i Engelska och Svenska i både tal och skrift.
Förmåga att skapa, leda och driva team.
Engagemang och vilja till att åstadkomma resultat är utmärkande för ditt sätt att arbeta.
Strukturerad och med förmåga att planera och prioritera.
Ansvarstagande och pålitlig.
Noggrann och utvecklingsorienterad
Gedigna kunskaper i Office-paketet


Det är meriterande med tidigare erfarenhet av kundservice eller bank.

Anställningsförhållanden:
Befattning: Team Leader
Arbetstid: Måndag - fredag kl. 09:00-18:00
Anställningsgrad: Heltidsanställning
Kollektivavtal: Unionen.
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader

Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet. Vi levererar lösningar inom kundservice, försäljning, teknisk support samt fakturabevakning och påminnelsehantering genom vårt omfattande nätverk av kontaktcenter och hemagenter. Vi är 27 000 specialister i 50 anläggningar i 20 länder, som levererar tjänster på 33 språk till internationella kunder i olika branscher. Varje dag hanterar våra medarbetare över en miljon kundtjänstärenden via telefon eller sociala medier, chatt och e-mail. Vi jobbar med ett flertal internationella marknadsledande varumärken inom telekom, logistik, media och handel. Transcom Nordics finns i fem städer; Borås, Eskilstuna, Stockholm, Örebro samt Fredrikstad i Norge.

Sista dag att ansöka är 29 november.

För frågor eller funderingar, kontakta oss på jobb.sverige@transcom.com

Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2019-11-15

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Transcom AB Stockholm
Rålambsvägen 15
10026 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Transcom AB (org.nr 556201-3234), https://se.transcom.com/sv/careers
Rålambsvägen 15 (visa karta)
100 26  STOCKHOLM

Arbetsplats
Transcom AB Stockholm

Jobbnummer
4957765

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Transcom AB Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Transcom AB Stockholm: