Teamleader till backoffice-avdelning på storbank

SW / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att arbeta med backoffice eller administration, och brinner för att leda och motivera människor? Vill du därtill få in foten på en välkänd storbank? Då kan denna tjänst vara för dig!

Publiceringsdatum
2017-10-31

Om tjänsten
SW söker nu för kunds räkning en teamleader till en arbetsgrupp inom backoffice, bestående av 8 personer. Denna grupp arbetar med övervakning och korrigering av felaktiga betalningar, och dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av

• Inbetalningar

• Uppföljning av felaktiga betalningar

• Avstämningar

• Motivera och leda teamet i det dagliga arbetet mot organisationens mål

• Deltagande i planeringsmöten

• Fördelning av arbetsuppgifter i teamet

Arbetet kommer till största delen att bestå av det dagliga backoffice-arbetet på avdelningen. Vår kund är en känd storbank, och du kommer att sitta i nya och fräscha lokaler i Solna med närhet till goda kommunikationer.

Lämplig bakgrund
Vi tror att du som söker har en avslutad högskoleutbildning, gärna inom ekonomiområdet, samt har arbetat ett par år inom backoffice eller administration. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom bank eller finans, men detta är inget krav.

Du är en noggrann och administrativt lagd person som har lätt för att sätta dig in i nya system och rutiner. Du har förståelse för olika typer av betallösningar.

Det är ett önskemål att du har erfarenhet av någon form av ledarskap. Som person har du skinn på näsan, samt har lätt för att motivera människor och vägleda dem mot tydliga mål. Du är en kommunikativ och ödmjuk person som har en positiv inställning till ditt arbete och låter denna smitta av sig på dina medarbetare. Därtill är du inte rädd för att analysera och ifrågasätta samt ta självständiga beslut.

Låter detta som ett naturligt nästa steg i din karriär? Varmt välkommen med din ansökan!

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag hos SW med start omgående, och som pågår till 2018-06-30. Därefter kan möjlighet till förlängning finnas. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Gustav Kendel på 076-647 16 45.

Konsult hos SW

Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort.

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se (http://www.sw.se/) och gilla oss på Facebook (http://www.facebook.com/StudentWorkers)!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Kendel Mob: 076-647 16 45

Företag
SW

Adress
SW
Humlegårdsgatan 20
11120 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3777806

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: