Teamleader / Supporttekniker / Techincal Support
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-04-08Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Charge- Amps har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Charge- Amps en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetCharge-Amps är ett svenskt tillväxtbolag som har potential att bli Sveriges nya succébolag. I Sverige driver företaget såväl utveckling som produktion av marknadens smartaste och snyggaste laddningslösningar. Med en utökad produktportfölj för alla typer av elbilar och plug in hybrider i kombination med den generella utvecklingen av marknaden för e-mobility spås företagets tillväxttakt vara mycket hög.
Dina arbetsuppgifterI rollen tillhör du avdelningen Technical Support som ansvarar för att ge förstklassig service till kunderna, inom Sverige och internationellt. I rollen som Teamleader ansvarar du för planering, arbetsledning samt uppföljning av mätbara resultat. Du ansvarar för att coacha och träna samt ge feedback till agenterna i ditt team för att effektivt öka engagemanget, stödja utvecklingen och få ut det bästa av medarbetarna. Vidare ansvarar du för att förbättra processerna för att bli mer effektiva och förbättra kundupplevelsen. Du arbetar även proaktivt för att minska antalet supportärenden i samarbete med försäljnings och utvecklingsavdelningen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Eftergymnasial utbildning inom exempelvis teknik, elektronik är meriterande
• Arbetslivserfarenhet som Teamleader, projektledare eller liknande.
• Arbetslivserfarenhet som supporttekniker är meriterande
• Kunskap inom el är meriterande
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som är intresserad av ledarskap då du har en förmåga att få med dig andra genom din ledarskapsstil. Du har god förmåga att coacha och leda andra supportagenter i ditt team och ge feedback och förslag på förbättringar. Vidare ta du stort ansvar för dina arbetsuppgifter och du har ett välutvecklat tillvägagångssätt för att lösa problem där din lösningsfokuserade inställning hjälper dig i det dagliga arbetet.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Teamleader, support, supporttekniker, heltid, el, tekniker, konsult, stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5679505
Observera att sista ansökningsdag har passerat.