Teamleader / Kundtjänstansvarig / E-handel / Footway

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-12-27

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 12 - 18 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Footway AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Footway grundades 2010 och driver specialiserade webbutiker som gör det möjligt för kunder och tillverkare att träffas. Footway har idag ca 50 anställda med huvudkontor i Victoria Towers. De är ett glatt gäng som vill erbjuda sina kunder den bästa köpupplevelsen som finns. För att göra detta vill Footway vara i framkant gällande utveckling och digitalisering. Datadriven automatisering, AI och crowdsourcing är exempel på detta och ger sig ständigt uttryck i det dagliga arbetet.

Footway är ett företag med stor tillväxt och är idag verksamma i 24 länder. De samarbetar med 800 olika varumärken och är ett av de ledande företagen på marknaden. Footway arbetar ständigt utefter sina kärnvärden som är kund, kul och kompis men även enkelhet, detta är vad som genomsyrar organisationen.

Att hålla sina löften, respektera varandra och skapa utveckling för såväl varandra som för sina kunder är viktiga ledord i alla delar av organisationen. I och med att Footway levererar service till många europeiska länder, har de därmed medarbetare med många viktiga språkkompetenser. Detta skapar ett team av fantastisk mångfald och kulturintresse, de har en otrolig teamkänsla vilket är en stor del av organisationesn tillväxt


Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som Teamledare på Footway arbetar du dagligen med den operativa driften av kundtjänsten. Du finns närvarande och stöttar teamet som idag är 18 personer. Du har ett kundhjärta och brinner själv för att ge service i toppklass och föregår dagligen med gott exempel. Vidare innebär rollen att du tar beslut kring ärenden, coachar teamet, prioriterar i det dagliga arbetet och säkerställer att servicenivåerna håller den toppklassnivå som Footway eftersträvar. Du driver de dagliga avstämningsmötena och rapporterar till kundtjänstchefen. Du stöttar även vid rekrytering och on-boarding av nya kompisar till teamet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare teamledarerfarenhet eller personalansvar
• Erfarenhet av ett servicerelaterat arbete
• Obehindrad svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• Avslutad gymnasial utbildning
• Meriterande med erfarenhet inom e - handel
• Meriterande med erfarenhet av kundhanteringssystem

För att lyckas i rollen som Teamledare så är du en driven och kommunikativ person som motiveras av att leda och stötta grupper för att tillsammans nå uppsatta mål. Du är van vid att strukturera ditt arbete. Vidare har du ett professionellt förhållningssätt och motiveras av att bygga samt förvalta relationer med både medarbetare, kunder och andra intressenter. Därtill ser vi att du är flexibel och har förmågan att omprioritera din dagsplanering vid behov. Du har ett högt driv samt strävar för att ge kunden den bästa möjliga service genom att arbeta aktivt med ditt team. Självledarskap är en viktig del i ditt sätt att leda dig själv och andra vilket du visar tydligt i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Fast lön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:Teamlead, Teamledare, Kundtjänst, Kundtjänstansvarig, Ledare, Team ledare, Service, E-handel, e-handel, Heltid, Stockholm, Footway

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Dellerbjörk
emma.dellerbjork@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6211879

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: