Teamleader kundtjänst / medlemsservice Actic

Actic Sverige AB, HK, Medlemsservice / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Actic Sverige AB, HK, Medlemsservice i Solna, Stockholm eller i hela Sverige

Actic är en ledande friskvårdskedja med ca 170 anläggningar och över 220 000 medlemmar fördelat på Sverige, Norge, Tyskland och Österrike.

Sverige är den enskilt största marknaden för Actic med ca 170 000 medlemmar fördelat på över 120 träningsanläggningar från Ystad i söder till Kiruna i norr. Vårt fokus ligger på att skapa ett friskare samhälle genom att inspirera och engagera alla människor till en bättre hälsa och ökat välmående. Vi tillhandahåller bra förutsättningar för träning i välutrustade träningsanläggningar och välutbildade instruktörer som hjälper våra medlemmar att nå sina mål.

Vi söker dig som har erfarenhet av kundsupport eller tidigare haft ett kundsupportansvar. Du förstår vikten av att leverera hög kvalitet genom att alltid ge ett gott bemötande, högklassig service och säkerställa att information når fram på rätt sätt. Rollen som Operativ teamleader innebär att du är delaktig i att driva och utveckla vår medlemsservice. Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter

Flerårig erfarenhet av att ha arbetat med försäljning/kundservice.

- Driva och utveckla vårt team, bestående av ytterligare åtta personer som hjälper alla anläggningar och medlemmar i Sverige med diverse ärenden likt, betalfrågor, korrigeringar, medlemsrådgivning, medlemsutveckling m.m.
- Schemaläggning
- Aktivt arbeta för att förbättra gruppens KPI:er
- Övriga administrativa/support uppgifter för organisationen

Din bakgrund och dina erfarenheter

- Flerårig erfarenhet av att ha arbetat med försäljning/kundservice.
- Har erfarenhet av kundservice via Chat
- Van användare av Officepaketet och PC
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift)
- Meriterande med erfarenhet från ett kundservicesystem (Zendesk, CRM etc.)

Som person är du en självgående, initiativrik och tar stort ansvar för ditt och gruppens arbete. Du har tidigare visat prov på bra samarbetsförmåga, kommunikationsförmåga och upplevs som en god lyssnare. Din positiva energi och engagemang smittar ofta av sig på din omgivning och du räds inte att kavla upp ärmarna när det behövs. Du är målfokuserad och strävar alltid efter att vara professionell och lösningsorienterad i ditt arbete.

Urvalsprocessen sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.

Vi vill att alla ska älska att träna. Tills vi hörs nästa gång så vill vi inte att det ska finnas några ursäkter för att hoppa över träningen #ingaursäkter. Följ oss på Facebook Actic Sverige

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: 1902 tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2018-12-22

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-21
Ange följande referens när du ansöker: 2018/310
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Dennis Brunholtz 08-51921100

Företag
Actic Sverige AB, HK, Medlemsservice

Adress
Actic Sverige AB, HK, Medlemsservice
Box 1805
17121 Solna

Kontorsadress
Box 1805

Jobbnummer
4528315

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Actic Sverige AB, HK, Medlemsservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Actic Sverige AB, HK, Medlemsservice: