Teamleader Kundsupport

Telavox AB / Försäljningsjobb / Malmö
2013-07-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamleader Kundsupport" (publicerad 2013-08-20) ⬅️


Visa alla försäljningsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telavox AB i Malmö, Lund, Kristianstad, Halmstad, Växjö eller i hela Sverige

Telavox är en leverantör av telefoni- och växeltjänster till svenska företag. Med vår egenutvecklade virtuella växel, en dynamisk paketering och ett tilltalande gränssnitt kan vi erbjuda en skräddarsydd lösning för kundens hela kommunikationsbehov. Vår starka produkt och våra drivande medarbetare gör att företaget expanderar kraftig. Vi är en Di Gasell 2010, 2011, 2012 och kom förra året på 4:e plats på Veckans Affärers lista över Superföretag.

Telavox har idag en välfungerad kundsupport som på ett professionellt sätt hjälper våra kunder med de problem som ibland kan uppstå. Vi är stolta över vår höga tillgänglighet och det faktum att våra kunder sällan behöver vänta mer än två minuter för att komma fram till vår First Line Support. Att vi dessutom har en tekniskt kunnig personal, som i de allra flesta fall kan avhjälpa problemet redan vid första kontakt, är en uppskattad styrka.

Tjänsten

Trots att vi redan har en välfungerande och uppskattad kundsupport är vi inte nöjda. Vi vill bli ännu bättre och söker nu dig som vill driva denna utveckling framåt. Målet är att skapa Sveriges BÄSTA kundsupport! För oss betyder det att vi: 

alltid ska ge den bästa möjliga servicen

alltid ska ge ett glatt bemötande, oavsett kundens attityd

alltid ska följa upp ärenden som inte avslutas vid första samtalet

alltid ska se till kundens totala behov och potentialen i merförsäljning

alltid ska lämna en WOW-känsla hos kunden efter avslutat ärende

Din uppgift kommer att vara att aktivt coacha, utbilda och leda gruppen mot detta mål.

Publiceringsdatum
2013-07-05

Kvalifikationer
För dig är det självklart att alltid ge kunder den absolut bästa servicen och ser en utmaning i varje kundkontakt. Du behöver inte ha erfarenhet från vår bransch, även om det självklart är meriterande, utan får gärna komma från en miljö där kunden har höga förväntningar - ungefär som conciergeavdelningen för bankens Platinumkunder. Du får gärna ha ett teknikintresse och blir jobbet ditt ser du vikten av att snabbt lära dig våra produkter.

Du arbetar idag som Teamleader, eller någon form av kundombudsman, och har ett par års erfarenhet av att både ge coachning och utbildning till underställd personal. Därför är du bekväm i ditt ledarskap, förstår vikten av att se sina anställda och föregår alltid med ett gott exempel.

Vi erbjuder

Vi erbjuder dig ett spännande uppdrag i ett mycket expansivt företag. Du kommer tillhöra vårt huvudkontor i Dockan och blir en del av ett team med stark sammanhållning och högt i tak. Vi utgår alltid i vårt arbete och våra affärer från våra tre ledord - ENKELT, ROLIGT och RELEVANT. Detta ska även genomsyra din anställning. För oss är det exempelvis viktigt att ha roligt på jobbet, då vi tror att det är en förutsättning för att trivas och prestera bra. Därför varvar vi hårt arbete med regelbundna innebandyträningar, AW:s, kickoffer och andra gemensamma aktiviteter.

Löpande urval sker så ansök så snart som möjligt!

OBS! Vi vill inte bli kontaktade av rekryterings-, bemannings- eller annonsföretag angående denna eller andra tjänster. I sådana ärenden hänvisar vi vänligt men bestämt till jobb@telavox.se .

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mikael Wirén, HR-ansvarig 040-622 00 10

Företag
Telavox AB

Adress
Telavox AB
Box 142
20121 MALMÖ

Jobbnummer
1601264

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telavox AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telavox AB: