Teamleader Kundservice till växande mobiloperatör

Verbal AB / Kundservicejobb / Nacka
2023-04-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamleader Kundservice till växande mobiloperatör" (publicerad 2023-06-22) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Verbal AB i Nacka, Norrköping, Stockholm eller i hela Sverige

Nu söker vi en driven och affärsmässig Teamleader till Verbal

Vi söker en driven och självgående person som älskar att leda andra och se de gemensamma resultaten växa. Du brinner för service och ledarskap och du missar inte en chans att ta vara på en affärsmöjlighet.

Som Teamleader på Verbal ingår man i driftorganisationen där det i dagsläget jobbar ca drygt 10 personer. Själva kundservicen består av 4-5 personer med olika ansvarsområden. Eftersom vi både har privatpersoner och företag som kunder så blir utmaningarna olika beroende på vilken erfarenhet och kunskap man som agent har. Du är analytisk och gillar att leda genom egen praktiskt erfarenhet och dina beslut fattar du baserat på analys snarare än magkänsla. Du förstår vikten av att vara en ödmjuk ledare, som ändå kan sätta ner foten när det krävs. Du gillar att jobba proaktivt för att hitta förbättringar i arbetssätt, rutiner och processer.

Verbal har de senaste åren vuxit sin kundbas kraftigt och fortsätter att växa vilket betyder att vi fortsätter att utöka kundserviceteamet under 2023 och framåt.

Verbal är en fristående mobiloperatör i Telenors nät och vi har funnits sen 2007 och levererar idag telefonitjänster till både privatpersoner och företag. Vår vision är att vara en god och schysst operatör och vi styrs mycket av våra värderingar: Schyssta, Enkla, Nyfikna och Trygga. Vi är ett entreprenörsdrivet företag, vilket betyder att man ska trivas i en föränderlig miljö med många olika arbetsuppgifter.

Publiceringsdatum
2023-04-06

Kvalifikationer
• Du har minst ett års erfarenhet från att leda en kundservice.

• Du är strukturerad och gillar att jobba efter rutiner och processer.

• Du är analytisk och vet hur man tolkar och drar slutsatser ur större mängd data.

• Du vet hur sälj fungerar och hur man applicerar det i en kundservice.

• Du har lätt för att lära dig nya system och arbetssätt.

• Du talar och skriver flytande svenska.

Verbal erbjuder:

• Fast lön

• Heltid 8-17

• Bra förmåner och schyssta villkor

• Fina och ljusa lokaler 5 min från Slussen

Vi på Verbal tycker det är viktigt att det känns kul att komma till jobbet. Vi arbetar mycket med vår gemenskap genom att anordna events och afterworks tillsammans.

Vi är väldigt stolta över att ha Naturskyddsföreningens märkning Bra Miljöval och att vi har 90% medarbetarnöjdhet enligt A Great Place To Work.

Låter det spännande, tveka inte att ansöka!

Har du frågor kring tjänsten så tveka inte att kontakta Oskar Rennerhorn på mail oskar.rennerhorn@verbal.se eller läs mer om oss på www.verbal.se (http://www.verbal.se/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Verbal AB (org.nr 556703-0886)

Arbetsplats
Verbal

Kontakt
Oskar Rennerhorn
oskar.rennerhorn@verbal.se
076 558 91 31

Jobbnummer
7638050

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Verbal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Verbal AB: