Teamleader / kundservice / support till e-handelsföretag
Bravura / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-02-13FöretagetSkruvat Reservdelar är en webbshop för bildelar, reservdelar och biltillbehör som inriktar sig mot både verkstad och konsument. Sen starten i Sverige 2008 har Skruvat vuxit till att bli Nordens största e-handelsplats för nya bildelar på nätet. Som medarbetare sitter du i trivsamma lokaler i Alvik med cirka 40 härliga och hjälpsamma kollegor. Företaget anordnar ofta trevliga tillställningar och präglas av god stämning och positivitet.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Teamleader ansvarar du för kundsupportens drift. Du coachar medarbetare för ökad produktivitet samt ser till att planera för kommande arbetstoppar.
Du har personalansvar för ca 10 medarbetare och håller både utvecklings- och lönesamtal. Du säkerställer att produktteamet är motiverat på kort- och lång sikt, samt arbeta proaktivt genom att samla in, analysera och presentera förbättringsförslag.
Vidare arbetar du med att upprätthålla och förbättra försäljningsnivåerna, kundnöjdheten och lönsamheten för produktteamet, samt vara ytterst delaktig i nya rekryteringar.
Arbetstiderna är förlagda mellan 08.00 - 17.00.
Kvalifikationer• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet från en ledande befattning
• Mycket goda kunskaper om bilar, däck och reservdelar
• Försäljningserfarenhet med goda resultat
• Du kan coacha i samtalsteknik - du kan styra samtal till avslut
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort
Meriterande
• Mycket goda kunskaper i nordiska språk
Då du leder produktteamet ser vi att du är kommunikativ och har en god förmåga att leda genom förändring. Du har lätt för att samarbeta samt är strukturerad i ditt arbetssätt. För att lyckas i rollen ser vi att du har en stark ansvarskänsla och drivs av problemlösning inom försäljning och reklamationshantering. Vidare har du ett högt driv samt strävar mot att ge kunden den bästa möjliga service genom att arbeta aktivt med ditt team.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Alvik
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Teamledare, team leader, support, service, kundtjänst, kundsupport, kundservice, Stockholm, heltid, bil, mekaniker, personal
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNico Ruponen
nico.ruponen@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3961466
Observera att sista ansökningsdag har passerat.