Teamleader Kundservice
Cronwik Consulting AB / Kundservicejobb / Stockholm
2020-01-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamleader Kundservice" (publicerad 2020-02-07) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cronwik Consulting AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige Här kommer en spännande jobbmöjlighet för dig som gillar att leda och utveckla team inom kundserviceområdet
Card Operations & Fraud är en del av affärsområdet Sales på St1 Sverige AB och ansvarar för incidenthantering, ärenden inrapporteras främst från kundservice men även från övriga organisationen inom St1-Gruppen och från externa parter. I rollen ingår också viss administration av kortsystemen.
Gruppen arbetar med att förebygga, utreda, hantera och kommunicera kring de bedrägerier som sker via kort och områden som kräver ökade säkerhetskontroller för att skydda organisationen och våra kunder från framtida incidenter av bedrägeri. Arbetet sker proaktivt med att övervaka och granska konton och transaktioner för misstänkt aktivitet och eventuella bedrägerier.
Tjänsten Team Lead Card Operations & Fraud ansvarar för att självständigt leda och fördela arbetet på avdelningen. Du förväntas att utveckla och effektivisera arbetsmetoder och processer. Du deltar i projektarbete som bland annat involverar ST1s kortsystem.
Befattningen förväntas även ta ett operativt helhetsansvar för avdelningen, dvs. att du kan gå in och ge support i alla avdelningens operativa processer. Proaktivt arbeta för att hitta nya metoder för att uppdaga misstänkt bedrägeri, analysera trender, kommunicera säkerhetshot internt till och ge rekommendationer av åtgärder.
I denna roll är du också kontaktyta mot Shell och andra ST1s övriga samarbetspartners.
Befattningen innefattar ett personalansvar för fyra medarbetare. Du har ett övergripande ansvar för externt lokaliserad kundservice för finska Shell Card Private samt Blue Energys kundservice för Automat1-kunder.
Vem letar vi efter?
• Minst gymnasieutbildning samt
• Erfarenhet av att arbeta inom kundservice, meriterande inom bank/finans
• Krav med ledarerfarenhet, meriterande från kundservice, tex teamledare
• God systemvana
• uttrycka sig väl på svenska och engelska i skrift och tal
• Drivas av att förbättra och arbeta med ständiga förbättringar
• Prestigelös
• Bidra till en bra arbetsmiljö och att ha roligt på jobbet
Befattningen är placerad på St1:s kontor i Sundbyberg med rapportering till Affärsområdesansvarig Sales St1 Sverige.
Denna roll är initialt en konsultanställning på 6 månader via oss på Cronwik Consulting där målsättningen är att bli övertagen av ST1 efter denna konsultperiod. Som konsult hos Cronwik får du tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag på 4800kr/år och en konkurrenskraftig lön.
Tillträde: Snarast möjligt enligt överenskommelse
Om Cronwik
Grundades 2014 och omsatte 2018 ca 12 miljoner kronor. Vi finns i Stockholm och Skåne och vi är specialister på kundservicefunktioner. Läs mer på
www.cronwik.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2020-01-28ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCronwik Consulting AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Cronwik Consulting AB (org.nr 556980-4221),
http://www.cronwik.se Arbetsplats Cronwik Rekrytering och Bemanning
Jobbnummer 5064902
Observera att sista ansökningsdag har passerat.