Teamleader inom kundtjänst

Dreamwork / Butikssäljarjobb / Stockholm
2012-09-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamleader inom kundtjänst" (publicerad 2012-09-21) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Dreamwork i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Sollentuna eller i hela Sverige

Dreamwork

Kort om tjänsten
En norsk koncern etablerar ny affärsidé i Sverige. Dreamwork söker nu för kundens räkning dig som vill vara med att bygga upp en ny affärsverksamhet i Stockholm.
Uppdragen skall tillsättas omgående och det finns stor möjlighet till fast anställning.

Mycket resande i Sverige och Norge, framförallt i uppstartsskedet

Mer om tjänsten
Som teamleader kommer du att arbeta med helheten och alla delar inom kundtjänst. Du kommer även att ansvara för:
• Leverantörsbyte
• Fullmaktshantering
• Avvikelsehantering

Vidare kommer dina arbetsuppgifter att vara:

• Kundärenden och support via telefon
• Följa processen från ax till limpa, från avtal till faktura
• Marknadsföra produkten vid inkommande samtal
• Kundvård
• Ångerhantering/Holdback

Initialt kommer du också få möjligheten att vara med i att bygga upp verksamheten och dess rutiner samt påverka din roll som kundtjänstmedarbetare.

Publiceringsdatum
2012-09-03

Profil
Vi söker nu medarbetare som brinner för god service och bra kundvård. Du bör vara kommunikativ och trygg i din roll gentemot kunderna, I kombination med att ge support till inringande kunder har du även ansvar för att ständigt arbeta med merförsäljning av kompletterande produkter. Detta kräver att du är lyhörd för kundens behov, driven att göra bra resultat samt ha målsättning att arbeta Sveriges mest nöjda kunder. Du kommer att arbeta med kundvård på hög nivå i den mening att vårda och behålla redan befintliga kunder samt fånga upp nya kunder som visar nyfikenhet inför produkterna.

Vidare är du prestigelös, noggrann och ansvarsfull. Du gillar att ha ordning och reda runt omkring dig. Du kan arbeta självständigt, men värdesätter samtidigt högt att vara delaktig i en grupp samt vill bidra med ett gott gemensamt resultat. Du brinner för att arbeta med god service, kan hugga i där det behövs och tar dig an utmaningar med ett gott humör.

Du ska ha arbetat med någon typ av kundkontakt innan. Gärna inom kundtjänst eller telefonsupport. Ett krav är att du har erfarenhet av samt har arbetat inom el-branschen eller försäkringsbranschen.

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork
Sedan 2006 bygger vi ett nytt och annorlunda bemanningsföretag, som just nu är det snabbast växande i Sverige.
Dreamwork har idag ca 300 anställda varav 50 internt. Vi har över 800 personer i våra omställningsprogram och finns på tolv platser i Sverige och har en CV-databas med över 500 000 kandidater. Våra garantier är marknadens bästa och vi har en målsättning att vara branschens trevligaste arbetsgivare. Dreamwork erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-10-01
Ange följande referens när du ansöker: 1851
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annika Sjöberg, 08-446 47 09, annika.sjoberg@dreamwork.se

Företag
Dreamwork

Adress
Dreamwork

Jobbnummer
1329886

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Dreamwork

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Dreamwork: