Teamleadare för säljare

Releasy Customer Management AB / Chefsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge, Malung-Sälen, Gävle, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Releasy är ett contact center med 25 års erfarenhet av callcenter som erbjuder tjänster inom både inkommande kundservice och försäljning. Vi finns på 4 orter i Sverige och våra kunder är stora, välkända företag inom en rad branscher så som telekom, energi, media, resor, bank m fl.
Huvudkontoret ligger i Stockholm medan produktionen finns i Borlänge, Linköping och Skövde.
På kontoret i Borlänge arbetar i dagsläget ett 60-tal personer i 2 arbetsteam där samarbetet och arbetsviljan är hög. Vi trivs ihop, har högt till tak och ser till att ha roligt på jobbet.
Vi söker nu en driven teamledare med intresse för sälj för att ta över ett team med hungriga säljare I Borlänge. Våra arbetstider är måndag till torsdag 12:30-21:00 samt fredag 09.30-18.00. Vi arbetar i ett högt tempo i en miljö som är under ständig förändring så både utmaningarna och möjligheterna är oerhört stora. Du kommer att ansvara för gruppen och arbeta med att stödja och motivera ditt team i det dagliga arbetet. Även hålla i utvecklingssamtal, medlyssning, uppföljning, konflikthantering, lönesamtal, löneattestering och rehabilitering. Tjänsten är på 100 % och du erbjuds till en början en provanställning under 6 månader med tillträde snarast.
Som Teamledare har du personalansvar för ca 30 heltidsanställda och rapporterar till platschefen.
Vi söker dig som är en naturlig ledare och som tycker om att hjälpa andra till framgång. Du besitter hög social kompetens, är entusiastisk, positiv och du är inte rädd för att hugga i själv. Det är viktigt att du är pedagogisk och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Om du tidigare har arbetat inom callcenter med liknande uppgifter är det självklart meriterande men inget krav.
För information om tjänsten är du välkommen att kontakta Christina Boge, 070-3789436, christina.boge@releasy.se .
Om ovanstående låter intressant så tveka inte att omgående lämna din ansökan på våran hemsida Releasy.se "Jobba hos oss" (CV + personligt brev)

Publiceringsdatum
2010-03-11

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-03-21

Kontakt
Sara Ejneblad Strömberg, 0703-845360, sara.ejneblad-stromberg@releasy.se
Christina Boge, 070-3789436, christina.boge@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management AB

Adress
Releasy Customer Management AB
BOX 10064
78110 BORLÄNGE

Kontorsadress
KUPOLEN 107 D
BORLÄNGE

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0243-214100

Jobbnummer
604749

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: