Teamchef till kundcenter

Bravura / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-09-30

Företaget
Bravura söker en teamchef till kundcenter till ett stort företag inom fastighetsbranschen. Du kommer att utgå från deras huvudkontor, som är centralt beläget i Stockholm. Du blir en del av företags kundcenter som är den största avdelningen med totalt 90 personer. Kundcenterhandläggarna är uppdelade i fyra team som alla leds av teamchefer.

Du blir en del av en organisation med bred kompetens och ett stort antal specialister inom olika områden vilket ger möjlighet till stor personlig utveckling.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teamchef ansvarar du för resultat, personal, arbetsmiljö och leveranskvalitet. Personalansvaret omfattar ca 15-20 personer. Du ansvarar även för den dagliga driften i kundcentret tillsammans med de andra teamcheferna, vilket bland annat innefattar schemaläggning och fördelning av ärenden. Du är bollplank åt ditt team i hanteringen av kundärenden, involverad i teamets kompetensutveckling samt ansvarig för uppföljning av de nyckeltal som kundcenter arbetar mot. Utöver det operativa ansvaret arbetar du även med långsiktiga projekt. Arbetstiden i kundcenter är förlagd mellan 7.00-18.00.

Kvalifikationer
Utbildning: Eftergymnasial utbildning.
Erfarenhet: Du har några års erfarenhet från en ledande position inom kundservice eller närliggande bransch. Du bör ha god erfarenhet av koordinerande arbetsuppgifter så som personalplanering/schemaläggning.
Övriga krav: Det är en fördel om du har erfarenhet av projektledning eller ledning av förändringsarbete. Du uttrycker dig väl i tal och skrift.
Meriterande: Erfarenhet av schemaläggningssystemet Teleopti.

Vi tror att du som söker är en person som arbetar strukturerat och som har god prioriteringsförmåga och är stresstålig. Du är en trygg ledare med förmågan att stötta dina medarbetare i deras dagliga arbete samtidigt som du kan lyfta blicken och arbeta med långsiktiga projekt parallellt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundcenter, kundservice, ledare, chef, team, handläggning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karolina Hoti 08-40024050 karolina.hoti@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2457108

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: