Teamchef Kassa till Willys Eskilstuna
Willy:s AB / Säljarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Willy:s AB i Eskilstuna,
Västerås,
Strängnäs,
Köping,
Flen eller i
hela Sverige Allmän information
Vi på Willys lever lågpris och brinner för att sälja bra mat till marknadens lägsta priser. Nu söker vi en erfaren och försäljningsinriktad Teamchef som vill vara med och ge våra kunder en positiv butiksupplevelse och branschens bästa bemötande. Hos oss är butiken scenen och varje detalj en chans att göra skillnad. Är du redo att ta plats inom Axfoodkoncernen, där kunden alltid står i centrum?
Bli en av oss
Alla vi som jobbar på Willys har en sak gemensam: vi vill sälja bra mat riktigt, riktigt billigt. Men det är kombinationen av låga priser, brett sortiment, hög kvalitet och omtanke om människor och miljö som är nyckeln till vår framgång. Nu behöver vi en teamchef kassa till Willys Folkesta i Eskilstuna. Tjänsten avser en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning tillämpas.
Det här får du göra
För dig som vill ha ett övergripande ansvar för en eller flera avdelningar och arbetsleda medarbetare är rollen som Teamchef helt rätt. Du kommer att ansvara för både inköp och försäljning samt för att avdelningen uppnår våra gemensamt ställda mål. Kunden är kärnan i vår verksamhet. Därför är den dagliga kundkontakten viktig för att skapa en positiv butiksupplevelse. Tillsammans med dina medarbetare ska du säkra lönsamheten och se till att rutiner följs liksom att vi följer upp bruttovinst och försäljning. Som Teamchef får du personalansvar. I det ingår att medarbetarna får rätt information, utvecklas och trivs samt att arbetet i butiken fungerar smidigt och bra. Du kommer även att ingå i butikens ledningsgrupp. Som Teamchef kassa har du operativt ansvar för kassalinje, självscanning och förbutik.
Det här förväntar vi oss
Att du är matintresserad, bra på att driva försäljning och tycker om att arbeta med människor, är en förutsättning för rollen. Lika självklart ska du ha kunskap om produkterna som ingår i ditt ansvarsområde. Dessutom behöver du känna till grundläggande ekonomiska nyckeltal och ha vana av att arbeta i butik. Eftersom du ska leda och utveckla dina medarbetare behöver du vara bra på att förklara rutiner, beskriva vilka mål butiken ska nå och vilka utmaningar som finns. Att du trivs med ett högt tempo är viktigt. Lika viktigt är att du kan delegera arbete, både kan ge och ta feedback och att du inte ryggar för att driva igenom förändringar. Som sökande har du arbetslivserfarenhet av att arbeta i större livsmedelsbutik eller motsvarande i minst 3 år. Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet av ledande befattning.
Mer information
För oss är mångfald en affärsmöjlighet. Medarbetarnas breda kunskaper, kompetenser och perspektiv skapar nya möjligheter och genererar bättre beslut. Vi uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Att du vill utvecklas och växa tillsammans med oss ser vi som en självklarhet. Via Axfoodakademien, vår utbildningsenhet, erbjuds du ett antal utbildningar som ger dig förutsättningar att utvecklas i din roll och inom koncernen. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Tony Juhlin, Butikschef, TEL 016-55 12 240. Eftersom vi rekryterar löpande vill vi ha din ansökan så snart som möjligt, men senast den 30 september 2016.
Läs mer om Willys på
www.willys.seVänligen ansök genom att klicka på länken
https://emea3.recruitmentplatform.com/syndicated/private/syd_apply.cfm?ID=PF5FK026203F3VBQB6G68F6KV&nPostingTargetID=13037Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Publiceringsdatum2016-08-28ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb_13037@axfood.recruitmail.comFöretagWILLY:S AB
AdressWILLY:S AB
Falkenbergsgatan 3
41286 Göteborg
KontorsadressFalkenbergsgatan 3
Göteborg
Jobbnummer 3016349
Observera att sista ansökningsdag har passerat.