Teamchef inom Fakturaköp
Adecco Sweden AB / Bankjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Har du tidigare arbetat med fakturaköp och har erfarenhet av personalansvar? Värdesätter du kundfokus och god service? Är du person med en förmåga bygga upp verksamheter, leda team och se helheten? Då har vi tjänsten för dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
Företaget vi rekryterar till befinner sig i ett mycket spännande läge där de utökar sina tjänster och produkterbjudande. Du som Teamchef till ett team inom inkassoverksamheten blir en viktig spelare för företagets fortsatta framgång. Företaget erbjuder privatkunder och företag på den nordiska marknaden flexibla, trygga och prisvärda tjänster inom finansbranschen.
I rollen som Teamchef så arbetar du nära dina medarbetare och ansvarar för att leda, samordna och prioritera uppgifterna inom ditt team om cirka 15 personer. Du ansvarar för personaluppföljning och medarbetarsamtal och i rollen ingår det att coacha dina medarbetare och säkerställa att dessa alltid har rätt kompetens och utbildas inom sitt område för att uppnå bästa resultat och servicenivå.
I dina arbetsuppgifter ingår det att bygga upp effektiva arbetssätt och identifiera förbättringar i processer och system för att uppnå maximal effektivitet. Du förväntas kunna göra kontinuerliga analyser av resultat och nyckeltal samt etablera och underhålla goda relationer med säljare och kunder. Som Teamchef ska du självständigt kunna driva processer framåt och ständig förbättra verksamheten och hitta smidiga lösningar i en dynamisk miljö.
Här får du möjligheten att arbeta hos en seriös arbetsgivare och en arbetsplats som präglas av laganda, ansvarstagande och driv!
Vem trivs här?
För att lyckas i tjänsten har du erfarenhet av fakturaköp inom finans-, bank- eller försäkringsbranschen.
Vi söker dig som är trygg i dig själv. Du är kommunikativ och kan analysera siffror och kan sammanställa rapporter. Du gillar när det är högt tempo och kan prioritera och ta snabba beslut även under press.
Goda ledaregenskaper är en förutsättning för att lyckas i rollen. Vi ser dessutom gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom finansbranschen och grundläggande IT-kunskaper som du tidigare använt för att bidra till systemutveckling. Har du en bra förståelse för försäljning så är detta meriterande.
Eftersom du kommer att vara i regelbunden kontakt med kunder och övriga delar av organisationen, är det viktigt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift. Talar och skriver du ett annat nordiskt språk flytande är detta starkt meriterande.
Som person är du utåtriktad och duktig på att skapa goda relationer samt att bygga effektiva nätverk inom organisationen. Du är proaktiv och har en förmåga att snabbt kunna identifiera förbättringsområden, föreslå lösningar och självständigt fatta beslut.
Är du ambitiös, driven och ansvarstagande person med en positiv attityd och ett stort intresse för service och människor så kommer du att trivas här!
Vad erbjuder vi dig?
Vår kund erbjuder dig en tjänst som kombinerar självständigt arbete med teamarbete på en dynamisk arbetsplats med mycket eget ansvar och möjlighet till personlig utveckling. Anställningen inleds med introduktion och utbildning.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % och ska tillsättas i början av november 2015.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt men senast den 21 augusti. Vi vill att specificerar hur du tidigare arbetat med fakturaköp samt vilka språk du kan förutom svenska (t ex danska och norska). Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan. Du kommer som en del i rekryteringsprocessen få svara på ett par frågor via din mobiltelefon. Arbetspsykologiska tester kan också bli aktuella om du går vidare i processen.
Du som tidigare sökt tjänsten behöver inte söka igen. Urval sker löpande.
Frågor om tjänsten kan besvaras av ansvarig rekryteringskonsult Linda Dahlberg som nås via mail på
linda.dahlberg@adecco.se .
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % och ska tillsättas i början av november 2015.
Publiceringsdatum2015-08-17ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-21
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktClaes
Linda Dahlberg
Linda.Dahlberg@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Södra Tullgatan 3
21140 MALMÖ
KontorsadressSödra Tullgatan 3
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2392904
Observera att sista ansökningsdag har passerat.