Team Sales Manager till Callcenter, Stockholm

Phonehouse / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Phonehouse i Stockholm, Järfälla, Upplands Väsby, Södertälje, Eskilstuna eller i hela Sverige

Team Sales Manager till Callcenter, Stockholm
Utvecklingen inom mobil kommunikation har gått väldigt snabbt de senaste åren och det blir allt svårare för kunden att hänga med i den tekniska utvecklingen. Det är precis där vi på Phone House kommer in i bilden. Som specialister på mobil kommunikation kan vi på ett enkelt, ärligt och oberoende sätt ge våra kunder goda råd om vad som passar just dem bäst. Vi är stolta över att ha blivit utsedda till årets butikskedja de fyra senaste åren i rad, eftersom vi är ovanligt kunniga och för att vi jobbar stenhårt med att alla våra kunder ska vara nöjda. Vi kan lova dig en arbetsmiljö där vi värderar personligt engagemang, ett coachande ledarskap, stort teknikintresse - och att sätta kunden i centrum i allt vi gör.

Publiceringsdatum
2012-06-01

Om tjänsten
Som Team Sales Manager på vår callcenteravdelning för konsumentförsäljning arbetar du på vårt huvudkontor i Sickla, Stockholm. Ditt ansvar är att bygga upp ett team som ska omfatta cirka 8 - 12 innesäljare. Teamet bearbetar våra befintliga privatkunder via telefon och hjälper våra kunder att hitta rätt lösning för dem efter deras behov. På Phone House sätter vi kunden i centrum och lägger stor vikt vid att hålla en hög servicenivå både innan, under och efter kundens köp. Phone House som arbetsplats präglas av stort kundfokus, engagemang och en genuin vilja till ständig utveckling.

Rollen som Team Sales Manager innebär bland annat:
•          Personal- och resultatansvar för ditt team

•          Att entusiasmera teamet och driva försäljningen

•          Ansvar för uppsättning av kampanjer och listmaterial

•          Rekryteringsansvar för ditt team

•          Att vara en av tre nyckelpersoner som skall driva vårat callcenter till nya höjder

Vi arbetar med högt ställda mål gällande kvalitet och kundservice. Tjänsten är på dagtid, måndag till fredag mellan kl 09.15-18.15. Lönen består av en fast del och en rörlig del.

Vi söker dig som:
Har erfarenhet av försäljning i ledande befattning. Det viktigaste är att du har en stark drivkraft och är beredd att satsa hårt för att lyckas. Du har ett coachande förhållningssätt och förmåga att driva verksamheten framåt. Du brinner för att skapa en atmosfär där medarbetarna trivs, utvecklas och fungerar som ett team. Eftersom vi arbetar i en bransch där utvecklingen går snabbt framåt förväntar vi oss även att du är flexibel, stresstålig och engagerad. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom Callcenter eller Telemarketing. 

Stämmer beskrivningen ovan in på dig så har vi en spännande och rolig tjänst att erbjuda. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Petra Laewen på mail petra.laewen@phonehouse.se . Observera att vi inte tar emot ansökningar per mail, du söker tjänsten via knappen "Sök tjänsten" eller via vår hemsida  http://www.phonehouse.se/Jobba-hos-oss/Lediga-jobb Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi begär utdrag från belastningsregistret på alla som erbjuds anställning hos oss. 

Varmt välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
HR Avdelningen

Företag
Phonehouse

Adress
Phonehouse
Marcusplatsen 9
13134 Nacka

Jobbnummer
1261099

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Phonehouse

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Phonehouse: