Team Manager till Sverige Energi (Hafslund)

Webhelp Nordic / Försäljningsjobb / Solna
2016-11-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Team Manager till Sverige Energi (Hafslund)" (publicerad 2016-11-27) ⬅️


Visa alla försäljningsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Solna, Stockholm, Upplands Väsby, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coachning och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetarsamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.

I rollen som Team Manager har du ansvaret för försäljningen inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager.

Vi ser att du som söker är en driven person med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Vidare har du en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

Du har:

• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska
• För att vara aktuell för tjänsten får du inte finnas med i belastningsregistret, ett utdrag ur detta kommer att beställas i samband med eventuell intervju.


Meriterande är:

• Kunskaper i arbetsrätt
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• COPC kännedom
• Erfarenhet av att coacha inom försäljning
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande

Vad erbjuder vi?

• Goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär.
• Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching.
• Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!
• Friskvårdsbidrag
• Massagebidrag
• Fri frukt och kaffe

Webhelps vädeord
Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share.
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Webhelps löfte till dig

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara;

Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.

Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.

Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.

Om Jobbet:

Region
Stockholm i Stockholms län

Arbetstid / Varaktighet
Tjänsten kommer inledas med en anställning på 100 % allmän visstid från 2016-12-01 tom 2017-01-12, med chans till förlängning.

Arbetstiderna är förlagda under våra öppettider, måndag-torsdag 12:00-21:00 samt fredagar 12:00-18:00

Ansökan sker via registrering av cv och personligt brev.

Du är välkommen med din ansökan omgående, då vi löpande genomför Intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Lön / Förmåner
Lön enligt kollektivavtal

Varaktighet, arbetstid
Måndagar-torsdagar 12-21 samt fredagar 12-18 Allmän visstid 100 %

Publiceringsdatum
2016-11-16

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charles Hallström Charles.Hallstrom@nordic.webhelp.com

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna

Kontorsadress
Solna Torg 3 Box 4006

Jobbnummer
3165295

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: