Team Manager till Östersund
GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Östersund,
Piteå,
Solna,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.
Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seSom Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Som Team Manager är dina främsta verktyg i arbetet coachning och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetaresamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.
Som Team Manager har du ansvaret för försäljningen inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager.
Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.
Du har:
• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska
• Goda språkkunskaper i norska, både muntliga såväl som skriftliga
Meriterande är:
• Kunskaper i arbetsrätt
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• Erfarenhet av att coacha inom försäljning
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.
Vad erbjuder vi?
• Alla verktyg du behöver för att lyckas, genom utbildning och kontinuerlig coachning.
• Goda utvecklingsmöjligheter
• Ett teamsprit utanför det vanliga
• En öppen och modern företagskultur
• Friskvårdsbidrag
• Massage bidrag
Ansökan sker via registrering av cv och personligt brev.
Du är välkommen med din ansökan omgående, då vi löpande genomför Intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2015-09-29ErsättningLön enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-29
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Korhonen, Operation Manager 0850104000
Sofia Stenqvist, HR Business Partner
rekrytering@goexcellent.comFöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm
KontorsadressLindhagensterassen 1
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2453813
Observera att sista ansökningsdag har passerat.