Team Manager till kundtjänstuppdrag för SJ
Webhelp Nordic / Försäljningsjobb / Östersund
2017-11-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Team Manager till kundtjänstuppdrag för SJ" (publicerad 2017-11-21) ⬅️
Visa alla försäljningsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Östersund,
Ragunda,
Ånge,
Örnsköldsvik,
Nordmaling eller i
hela Sverige Är du redo för nästa steg i din karriär? Ser du dig själv som en driven person och ledare med mycket att ge? Vi söker nu en kreativ Team Manager till Webhelp Nordic i Östersund!
Arbetsbeskrivning
Webhelp Nordic i Östersund utökar nu ledningen med en Team Manager till vårt uppdrag för SJ och deras kundtjänst. Där arbetar vi med att ge uppdragsgivarens kunder den bästa möjliga supporten via mail och telefon och besvarar de olika frågeställningar som kan förekomma.
Som Team Manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coaching och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även personalansvar, medarbetarsamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.
Rollen som Team Manager sätter höga krav på din förmåga att motivera och inspirera andra, vara resultatinriktad och därmed alltid arbeta mot våra uppsatta mål. Som ledare behöver du kunna hantera snabba förändringar samt kunna arbeta strukturerat och få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål.
Du kommer rapportera till uppdragets Operations Manager.
Krav för tjänsten:
* Minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A, Engelska A samt Matematik A.
* Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
Meriterande är:
* Kunskaper i arbetsrätt
* Tidigare ledarerfarenhet
* Ledarutbildning
* COPC kännedom
* Erfarenhet av att coacha inom försäljning
* Erfarenhet av resebranschen
* Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
Om Webhelp Nordic
Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Webhelp finns i mer än 26 länder med över 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250%. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Norrköping och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.
Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.
Webhelps Värdeord
Värdeorden Integrity, Commitment, Unity, Recognition, WOW beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver även hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
Om jobbet
Region
Östersund
Lön / Förmåner Lön enligt överenskommelse
Friskvårds- och massagebidrag
Arbetstid / Varaktighet
Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: alla dagar i veckan 08:00-22:00
Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning
Tillsättning sker enligt överenskommelse
Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer hålls löpande!
Varaktighet, arbetstid
Varierande arbetstider mellan 08:00-22:00, måndag-söndag. Heltid, inleds med 6 månaders provanställning.
Publiceringsdatum2017-11-06ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEdith Tamm
edith.tamm@nordic.webhelp.com +46702141190
FöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Armégränd 5
83132 Östersund
KontorsadressArmégränd 5
Jobbnummer 3785623
Observera att sista ansökningsdag har passerat.