Team Manager till GoExcellent i Östersund
GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Östersund,
Piteå,
Solna,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.
Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seSom Team Manager är ditt fokus att utveckla ditt team till att nå våra målsättningar inom bland annat försäljning och kundnöjdhet. Vi arbetar med det coachande förhållningssättet som metod och stöttar genom kontinuerlig medlyssning. Utöver detta innefattar arbetsuppgifterna också att genomföra utvecklingssamtal, analyser, verksamhetsplanering och utbildning.
Som Team Manager har du ansvaret för försäljningen inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager.
Du är en driven person med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar.
Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.
Du har:
• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska
Meriterande är:
• Kunskaper i arbetsrätt
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• COPC kännedom
• Erfarenhet av att coach inom försäljning
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.
Sista ansökningsdag är 23 april.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2015-04-27ErsättningLön enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-30
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Stenqvist, HR Business Partner
rekrytering@goexcellent.comMarie Kvarnlöf, Operation Manager +46 8 5010 4000
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Armégränd 5
83132 Östersund
KontorsadressArmégränd 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2267056
Observera att sista ansökningsdag har passerat.