Team Manager till Försäkringsbranschen

GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Kalmar
2014-09-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Team Manager till Försäkringsbranschen" (publicerad 2015-03-10) ⬅️


Visa alla försäljningsjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Kalmar, Göteborg, Stockholm, Solna, Östersund eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.

Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.

Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

GoExcellent söker en Team Manager till vår uppdragsgivare ACE som arbetar med försäkringar.

Som Team Manager är ditt fokus att utveckla ditt team till att nå våra målsättningar inom bland annat försäljning och kundnöjdhet. Vi arbetar med det coachande förhållningssättet som metod och stöttar genom kontinuerlig medlyssning. Utöver detta innefattar arbetsuppgifterna också att genomföra utvecklingssamtal, analyser, verksamhetsplanering och utbildning.

Som Team Manager har du ansvaret för försäljningen inom ditt team och vi lägger stor vikt vid din förmåga att entusiasmera, motivera och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. ACE är verksamma på den nordiska marknaden och du kommer att samarbeta med Team Managers i  norden och rapportera till Operation Manager.

Du är en driven person med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar.

Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

Publiceringsdatum
2014-09-15

Kvalifikationer
Du har:

• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska

Meriterande är:

• Kunskaper i arbetsrätt
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• COPC kännedom
• Erfarenhet av att coach inom försäljning
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Lön enligt kollektivavtal / Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Stenqvist, HR Business Partner rekrytering@goexcellent.com
Helen Rhodin, Operations Manager +46 8 5010 4000

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Borgmästaregatan 5
39235 Kalmar

Kontorsadress
Borgmästaregatan 5

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1996507

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: